Tζιν Χάκμαν: Μάχη για την περιουσία των 80 εκατομμυρίων δολαρίων - Τι είχε ορίσει στη διαθήκη του
Oι ειδικοί προβλέπουν μάχη για την περιουσία ύψους 80 εκατομμυρίων δολαρίων του Τζιν Χάκμαν, καθώς έρχονται στο φως συγκλονιστικές λεπτομέρειες της διαθήκης του
Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, Τζιν Χάκμαν, άφησε πίσω του περιουσία 80 εκατομμυρίων δολαρίων και διαχειρίστρια του καταπιστεύματός του την σύζυγό του Μπέτσι, 65 ετών. Δεν είναι σαφές ωστόσο εάν τα τρία παιδιά του, ο γιος του Κρίστοφερ Άλεν, 65 ετών και οι κόρες του Λέσλι Αν 58, και Ελίζαμπεθ Τζιν, 62, από τον προηγούμενο γάμο του με τη Φέι Μαλτέζ αναφέρονται στη διαθήκη του, γεγονός που εγείρει την πιθανότητα δικαστικής διαμάχης για την περιουσία του.
«Αν πέθαινε πρώτος και εκείνη [η Μπετσι] είχε επιζήσει, θα γινόταν Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος. «Τα παιδιά του μάλλον θα είχαν τρελαθεί» ανέφερε νομικός εμπειρογνώμονας στην DailyMail.com. Στη δική της διαθήκη, η Μπέτσι ορίζει τα περιουσιακά της στοιχεία σε ένα καταπίστευμα, που θα διανεμηθεί σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και για τη διευθέτηση ιατρικών χρεών. Ο Χάκμαν, ο οποίος είχε Αλτσχάιμερ, φαινομενικά υπέγραψε το πιο πρόσφατο αντίγραφο της διαθήκης του στις 7 Ιουνίου 2005. Δεν είναι σαφές ωστόσο πότε ακριβώς διαγνώστηκε με την προοδευτική νευροεκφυλιστική νόσο.
Το ζευγάρι βρέθηκε νεκρό σε ξεχωριστά δωμάτια του σπιτιού τους στη Σάντα Φε του Μεξικού στις 26 Φεβρουαρίου. Η Μπέτσι Αρακάουα πέθανε γύρω στις 11 Φεβρουαρίου από έναν σπάνιο ιό που εξαπλώθηκε από ποντίκια, ενώ ο διάσημος ηθοποιός πιθανότατα πέθανε στις 18 Φεβρουαρίου από καρδιακή νόσο. Η δικηγόρος του Τζούλια Πίτερς έχει οριστεί ως εκτελέστρια και των δύο διαθηκών, παραμένει άγνωστο ωστόσο πώς θα διαιρεθούν τα υπάρχοντά τους. Ο Τζιν Χάκμαν είχε αρχικά άλλο καταπίστευμα (GeBe Revocable Trust), αλλά το 1994 όρισε την Μπέτσι διαχειρίστρια.

Κάποια στιγμή, έκανε μια ακόμη αλλαγή και το Avalon Trust έγινε ο διάδοχος διαχειριστής. Η προηγούμενη συμφωνία καταπιστεύματος είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μπορεί να περιελάμβανε τα παιδιά του ως δικαιούχους προτού την τροποποιήσει το 1994, καθιστώντας την Μπέτσι υπεύθυνη Πηγές ανέφεραν ότι η απόφαση του γιου του, Κρις, να προσλάβει τον Άντριου Κατζενστάιν έναν εξέχοντα δικηγόρο στην Καλιφόρνια, είναι αξιοσημείωτη. «Με την πρόσληψή του, δείχνει ότι προσπαθεί σίγουρα να προστατεύσει τα συμφέροντά του».
«Το γεγονός ότι ο Κρις απέκτησε έναν ισχυρό δικηγόρο μου δείχνει ότι κάτι συμβαίνει. Δεν ξέρω γιατί τα κορίτσια [κόρες] δεν εκπροσωπούνται. Αυτό μου λέει ότι πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα».
Στη διαθήκη της, η Μπέτσι δηλώνει: «Αν ο σύζυγός μου ζήσει μετά από μένα, δίνω το υπόλοιπο της περιουσίας μου στον προσωπικό μου εκπρόσωπο, ως διαχειριστή, για να το κρατήσει και να το διαχειριστεί σε φιλανθρωπικό καταπίστευμα για την επίτευξη σκοπών επωφελών για την κοινότητα, σύμφωνα με τις φιλανθρωπικές προτιμήσεις και συμφέροντα που εκφράστηκαν ή υποδεικνύονται από τον σύζυγό μου και εμένα κατά τη διάρκεια της ζωής μας». Όσο για τα προσωπικά της αντικείμενα - που θα μπορούσαν να είναι έπιπλα, κοσμήματα, έργα τέχνης - η διαθήκη της αναφέρει ότι μπορεί να υπάρχει ξεχωριστή λίστα για τη διανομή τους.
Η ενασχόληση του Χάκμαν με το Χόλιγουντ προκάλεσε ρήγμα στην οικογενειακή του ζωή. Ο γάμος του με τη Φέι κατέληξε σε διαζύγιο και ο Χάκμαν ήταν απών ενώ τα παιδιά του «μεγάλωναν». «Έχασε την επαφή» με τον Κρίστοφερ, παραδεχόμενος ανοιχτά ότι «έλειπε τόσο πολύ» ενώ ο γιος του βρισκόταν σε «ηλικία που χρειαζόταν υποστήριξη και καθοδήγηση».

Ο ηθοποιός Gene Hackman με τη σύζυγό του Betsy Arakawa τον Ιούνιο του 1993
Φαινομενικά διατήρησε επαφή με τη Λέσλι και την Ελίζαμπεθ, καθώς και οι δύο εντοπίστηκαν κατά καιρούς να τον συνοδεύουν σε προβολές ταινιών και εκδηλώσεις του Χόλιγουντ. Αλλά ο Χάκμαν έχει αναγνωρίσει ότι τα παιδιά του είχαν μια δύσκολη ενηλικίωση καθώς «η επιτυχία του κρεμόταν πάντα πάνω από τα κεφάλια τους».
Η νέα του σύζυγος τον βοήθησε να συμφιλιωθεί με τα παιδιά του
Μόλις παντρεύτηκε τη δεύτερη σύζυγό του το 1991, η οικογένεια άρχισε να θεραπεύεται. Η Αρακάουα ήθελε να βοηθήσει τον Χάκμαν να συμφιλιωθεί με τα παιδιά του και τον ενθάρρυνε να τα προσκαλέσει μαζί με τα εγγόνια του στο σπίτι τους στη Σάντα Φε. Στο τέλος της ζωής του, ο ηθοποιός φέρεται να είχε «στενή επαφή με τα παιδιά του και τα παιδιά τους», αλλά περνούσε συχνά μήνες χωρίς να δει τη Λέσλι, το μόνο μέλος της οικογένειας που είχε τη μεγαλύτερη επαφή τόσο με τον ίδιο όσο και με τη σύζυγό του.
Αυτά τα συμπεράσματα από το Γραφείο του Ιατρικού Ερευνητή του Νέου Μεξικού και το γραφείο του Σερίφη της Σάντα Φε απάντησαν σε πολλές από τις ερωτήσεις που υπάρχουν μετά την ανακάλυψη των σορών του ζευγαριού από έναν φροντιστή της κλειστής κοινότητας τους.
Μπορεί επίσης να διαδραματίσουν ρόλο στο μοιρασμα της περιουσίας του ζευγαριού - το σπίτι των 3,8 εκατομμυρίων δολαρίων στη Σάντα Φε και άλλα περιουσιακά στοιχεία που ανέρχονται σε περίπου 80 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το celebritynetworth.com. Αυτό θα μπορούσε να έχει συνέπειες για οποιαδήποτε κληρονομιά λάβουν ο γιος και οι δύο κόρες του Χάκμαν. Η Αρακάουα, μία πιανίστρια από τη Χαβάη, δεν είχε παιδιά.
Ακόμη και χρόνος θανάτου του ζευγαριού είναι σημαντικός γιατί, σύμφωνα με τη νομοθεσία του Νέου Μεξικού, αν πέθαιναν μέσα σε 120 ώρες ο ένας από τον άλλον, ο θάνατός τους θα είχε ταξινομηθεί ως «ταυτόχρονος». Αυτό μπορεί να επηρέαζε τον τρόπο με τον οποίο θα χωρίζονταν τα υπάρχοντά τους.
Όμως, δεδομένου ότι οι ερευνητές βρήκαν ότι ο Χάκμαν έζησε για επτά ημέρες μετά τη σύζυγό του, με βάση τη δραστηριότητά του στον βηματοδότη, αυτές οι διατάξεις δεν θα ισχύουν και η περιουσία του μπορεί να διαιρεθεί μεταξύ των δικαιούχων του εκτός της Αρακάουα, είπαν οι ειδικοί.
«Υπάρχουν πολλοί άγνωστοι Χ»
Υπάρχουν πολλοί «άγνωστοι Χ» που θα μπορούσαν να προκύψουν τις επόμενες εβδομάδες, δήλωσε ο John Budagher, δικηγόρος της Budagher & Tann. «Είναι τα λεφτά σου», λέει. «Και γι'αυτό μπορείς να τα δώσεις σε όποιον θέλεις, ακόμη και σε ένα καταφύγιο γαϊδάρων στο Κονέκτικατ»
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας θα μπορούσε να είναι η ημερομηνία κατά την οποία υπογράφηκε η κάθε διαθήκη ή τα νομικά έγγραφα, πρόσθεσε. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τον Χάκμαν, δεδομένης της επιδείνωσής του από τη νόσο του Αλτσχάιμερ, καθώς τυχόν πρόσφατες ενημερώσεις στα χαρτιά του θα μπορούσαν να αμφισβητηθούν.
«Αν είναι πιο πρόσφατο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άκυρο, σημαίνει απλώς ότι είναι πιο ώριμο για μια πιθανή πρόκληση - ειδικά αν κάνει κάτι σαν να αφήνει τα πάντα σε έναν φροντιστή», είπε ο Budagher. Άλλοι άγνωστοι παράγοντες περιλαμβάνουν εάν το ζεύγος είχε συνάψει προγαμιαίες συμφωνίες ή μετά τον γάμο και εάν κάποια παιδιά ή άλλοι πιθανοί δικαιούχοι θα υποβάλουν αξιώσεις για την περιουσία.
Και παρόλο που είναι πιθανό να υπάρξει κάποια ενέργεια τις επόμενες ημέρες, η όλη διαδικασία θα μπορούσε να διαρκέσει πολύ περισσότερο - σύμφωνα με τη νομοθεσία του Νέου Μεξικού, τα μέλη της οικογένειας και άλλοι έχουν έως και τρία χρόνια από τον θάνατο ενός ατόμου για να καταθέσουν ένσταση.

Ενώ ο σερίφης της Σάντα Φε Άνταμ Μεντόζα λέει ότι είναι σίγουρος για το χρονοδιάγραμμα του τι συνέβη στην ιδιοκτησία του ζευγαριού, είπε στους δημοσιογράφους την Παρασκευή ότι η υπόθεση παραμένει ανοιχτή μέχρι να «κλείσουν τα κενά». Οι αστυνομικοί είπε, περιμένουν να δουν τα αρχεία κινητών τηλεφώνων του ζευγαριού, καθώς και τα αποτελέσματα νεκροψίας ή αυτοψίας, που πρόκειται να διεξαχθεί στον νεκρό σκύλο τους.
Ο Χάκμαν και η Αρακάουα γνωρίστηκαν σε ένα γυμναστήριο στην Καλιφόρνια στα μέσα της δεκαετίας του 1980 και μετακόμισαν στη Σάντα Φε λίγο μετά, πριν παντρευτούν το 1991. Δραστηριοποιήθηκαν στην καλλιτεχνική κοινότητα της πόλης και στη μαγειρική σκηνή. Τα τελευταία χρόνια βρίσκονταν λιγότερο συχνά στην πόλη καθώς η υγεία του επιδεινώθηκε. Ζούσαν πολύ ιδιωτική ζωή πριν από το θάνατό τους.
Ο Χάκμαν, ένας πρώην πεζοναύτης εμφανίστηκε σε περισσότερες από 80 ταινίες, καθώς και στην τηλεόραση και στη σκηνή κατά τη διάρκεια μιας μακράς καριέρας που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Κέρδισε την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινια «Bonnie and Clyde» του 1967. Κέρδισε Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου το 1972 για την ερμηνεία του στον ντετέκτιβ Ποπάι Ντόιλ στο «The French Connection» και το 1993 κέρδισε το Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου για το «Unforgiven».