Για πρώτη φορά οι ΗΠΑ θα κάνουν οικονομία στην κατασκοπεία τους
Η αμερικανική κυβέρνηση το οικονομικό έτος 2012 ξόδεψε για κατασκοπική δραστηριότητα κατά 700 εκατ. δολάρια λιγότερα, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, μειώνοντας για πρώτη φορά τα έξοδα κατασκοπείας, γράφει η εφημερίδα Washington Times.
«Είναι η πρώτη μείωση στη χρηματοδότηση της εθνικής υπηρεσίας κατασκοπείας εδώ και πολλά χρόνια», ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Αμερικανών Επιστημόνων Στίβεν Άφτεργκουντ. Όπως δήλωσε, από το 2007 και έως σήμερα η χρηματοδότηση του κατασκοπευτικού προγράμματος συνεχώς αυξανόταν. Το 2013 οι ΗΠΑ επίσης σχεδιάζουν να εξοικονομήσουν από την «κατάκτηση του Διαστήματος» και την «εθνική ασφάλεια».
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS