Συναγερμός στο Μεξικό μετά από απειλή για βόμβα
Η κρατική εταιρεία παραγωγής πετρελαίου του Μεξικού, ΠΕΜΕΞ, αναγκάστηκε την Τρίτη να εκκενώσει τις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο Μέξικο Σίτι, μετά από απειλή για βόμβα που δέχτηκε, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
«Μπροστά σε μια τέτοια απειλή, είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε τα μέτρα ασφαλείας στις κεντρικές μας εγκαταστάσεις», ανάρτησε η εταιρεία στο Twitter. Ο εκπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι υπήρξε απειλή βόμβα ενώ δήλωσε ότι ελάχιστοι υπάλληλοι βρίσκονταν στις εγκαταστάσεις.
Τον Ιανουάριο, μία τεράστια έκρηξη στις εγκαταστάσεις προκάλεσε το θάνατο τουλάχιστον 37 ατόμων.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT