MEDIA

Ο Mr Nickelodeon και το κανάλι που κρατάει συντροφιά σε μικρά και μεγάλα παιδιά

Ο Mr Nickelodeon και το κανάλι που κρατάει συντροφιά σε μικρά και μεγάλα παιδιά

Το Nickelodeon άλλαξε τα δεδομένα. Αποτελεί μια ήρεμη δύναμη. Μια παιδική νότα στην καθημερινότητά της ελληνικής οικογένειας. Είναι τρόπος ζωής, κοινότητα, ατάκα.

Έχετε φανταστεί ποτέ να μην υπήρχε Nickelodeon; Παραδεχτείτε το. Εφιαλτικό σενάριο. Και κάτι παραπάνω. Αυτή η γλυκιά στιγμή που τα παιδιά ψυχαγωγούνται κι εμείς μαζί τους, ας μην το κρύβουμε. Η ηρεμία του γονέα που γνωρίζει πως οδηγεί το παιδί του σε ένα ασφαλές τηλεοπτικό περιβάλλον. Η ευχάριστη τηλεοπτική νότα. Η καλή διάθεση, το ευχάριστο πρόγραμμα. Είναι πράγματα που δεν γίνεται να λείπουν.

Όπως κάθε οργανισμός, έτσι και το Nickelodeon στο παρελθόν είχαν τα ups και τα downs του. Δεν θα μπορούσε να αποτελέσει ούτε αυτό εξαίρεση. Από τον Μπομπ Σφουγγαράκη όμως, μέχρι τους Ninja Turtles, όλοι οι ήρωες του Nick βρίσκουν πάντα στο τέλος τον τρόπο και έχουν happy end. Εδώ, το τέλος δεν είχε απλά αίσιο τέλος, αλλά ένα δίκτυο που έμελλε να αποτελέσει φαινόμενο!

Από το 2017 και μετά στο τιμόνι του αγαπημένου παιδικού καναλιού άλλαξε χέρια. Η ομάδα του Περικλή Γκιόλια ανέλαβε τα ηνία και το Nickelodeon άρχισε να αλλάζει ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα κάθε οικογένειας. Το ένα ρεκόρ έδινε τη θέση του στο άλλο, και η καινοτομία στην πρωτοπορία.

Ένα στα δύο παιδιά 4-9 ετών ξυπνήσουν μόνο με τις περιπέτειες του Μπομπ Σφουγγαράκη και του φίλου του Πάτρικ. Οι διαγωνισμοί Paw Patrol έγιναν το must κάθε εβδομάδας, με τους συμμετέχοντες να έχουν πλέον αλληλεπίδραση. Το Nickelodeon άρχισε να σπα τα στενά όρια του πλαισίου της τηλεόρασης. Έγινε κοινότητα, παρέα, ατάκα.

Δεν το γυρνάμε καλύτερα στο Nickelodeon;

Η κουβέντα που έγινε trend στο Twitter. Κάθε φορά που έβλεπε κάποιος μια ταινία, ένα σίριαλ, ένα ματς, οτιδήποτε που δεν ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις του η ατάκα άρχισε να παίζει λούπα. «Δεν το γυρίζουμε στο Nickelodeon;». Κάπως έτσι το κανάλι έφτασε να έχει παρουσία και στο δυναμικό κοινό. Υπήρξε μέρα με ποσοστό που άγγιξε το 14%, ενώ το 2020 σχεδόν πέντε εκατ. τηλεθεατές είδαν Nickelodeon.

Δεν βλέπουν μόνο μικρά παιδιά πλέον, αλλά και όλα τα μεγάλα. Οι δυνατές συνεργασίες, η ανάγκη να νιώσουμε πάλι… νέοι, η ευκαιρία να μοιραστούμε και να κάνουμε κάτι από κοινού με το παιδί μας. Μικρά πράγματα που χτίζουν λιθαράκι λιθαράκι κάτι μεγάλο. Τo Nickelodeon βρήκε τον μαγικό τρόπο να μας φέρνει πιο κοντά. Μέχρι και στα διεθνή βραβεία KCA συμμετέχει πλέον, διοργανώνει events, «ζωντανεύει» όλους τους παιδικούς ήρωες των μικρών μας φίλων.

Το Nickelodeon ήρθε στα χέρια μας

Winx, Maggie και Bianca, Bakugan, 44 Cats… στα χέρια μας. Ο Mr. Nickelodeon με την ομάδα του έκανε πολλά από τα τηλεοπτικά προγράμματα περιοδικά με δώρα για τα παιδιά. Σκοπός; Να μην τελειώνει η διασκέδαση ποτέ.

Το Nickelodeon ξέφυγε από τα καθιερωμένα, έσπασε τη ρουτίνα, έχει τη δική του θέση στην ελληνική οικογένεια. Η μέρα αρχίζει και κλείνει με Nickelodeon.