MEDIA

Τηλεθέαση: Τι βλέπει το κοινό την Κυριακή – Νικητές και χαμένοι

Τηλεθέαση: Τι βλέπει το κοινό την Κυριακή – Νικητές και χαμένοι
H Ναταλία Γερμανού.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, υπάρχουν και προγράμματα που σαρώνουν σε τηλεθέαση κάνοντας τη μεγάλη διαφορά.

Τα Σαββατοκύριακα θεωρούνται δύσκολες ημέρες για τους τηλεοπτικούς παίκτες. Ο ανταγωνισμός, πλέον, σε όλες τις ζώνες είναι μεγάλος. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις της Nielsen, υπάρχουν και αυτά τα προγράμματα που σαρώνουν κάνοντας τη μεγάλη διαφορά.

Χθες Κυριακή, στη βραδινή ζώνη, οι σειρές του MEGA «χτύπησαν» για μία ακόμα φορά κόκκινο. «Η Γη της Ελιάς» έκανε 28,9% στο σύνολο και 19,4% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Μαύρο Ρόδο» -που ακολούθησε- 26,2% και 19,1% αντίστοιχα. Την ίδια ώρα οι ανταγωνιστές περιορίστηκαν σε αρκετά χαμηλότερα ποσοστά. Το «Voice» του ΣΚΑΪ σημείωσε 14,4% στο σύνολο και 11,9% στους τηλεθεατές 18-54, το «Rouk Zouk Special» του ΑΝΤ1 με τη Ζέτα Μακρυπούλια 10,1% και 11,2%, το «Asia express» του STAR 7,4% και 10,6%. Η σειρά του OPEN «Κόκκινο Ποτάμι» έκανε 5,8% στο σύνολο και 6,3% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ η παραγωγή μυθοπλασίας της ΕΡΤ1 «Μια νύχτα του Αυγούστου» 4,5% και 3,5% αντίστοιχα.

Στην late night ζώνη, η εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου έκανε 7,2% στο σύνολο και 6,4% στο δυναμικό κοινό. Το «After Dark» του OPEN με τον Θέμη Γεωργαντά έκανε 4,6% στο σύνολο και 3,7% στο δυναμικό κοινό.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει, όμως, το τι συμβαίνει και στη μεσημεριανή ζώνη. Το «Καλύτερα δε γίνεται» του ALPHA, με τη Ναταλία Γερμανού, σημείωσε 18,7% στο σύνολο και 16,6% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύοντας ότι έχει ένα πιστό και σταθερό κοινό που την ακολουθεί και δεν αλλάζει συχνότητα. Το «Γεια σου» του ΣΚΑΪ, με τη Μαρία Μπακοδήμου, αρκέστηκε στο 5,4% στο σύνολο και στο 7% στο δυναμικό κοινό.

Λίγη ώρα αργότερα, στην απογευματινή ζώνη, η εκπομπή μαγειρικής «Kitchen Lab» του ALPHA με τον Άκη Πετρετζίκη συγκέντρωσε 17,2% στο σύνολο και 13,5% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά του ΣΚΑΪ, «Γλυκάνισος», που έχει αλλάξει αρκετές φορές ημέρες και ώρες μετάδοσης, έκανε 9,1% και 5,7% αντίστοιχα.

Σχετικές ειδήσεις

Τηλεθέαση: Οι σειρές του MEGA και το «Voice» έδωσαν σκληρή μάχη

J2US: Στην κορυφή της τηλεθέασης

Τηλεθέαση (14/10): Εκατομμυριούχος, Μαίρη Μαίρη Μαίρη ή Asia Express