MEDIA

Τηλεθέαση: Οι σειρές του MEGA παρασύρουν το Voice και τον ανταγωνισμό

Τηλεθέαση: Οι σειρές του MEGA παρασύρουν το Voice και τον ανταγωνισμό

Τηλεθέαση: Δύο μήνες έχουν συμπληρωθεί από τις πρεμιέρες των περισσότερων σειρών και, όπως φαίνεται, όλα έχουν πάρει τη θέση τους στην τηλεοπτική πραγματικότητα. Οι παραγωγές μυθοπλασίας έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού και αυτό αποτυπώνεται καθημερινά στους πίνακες της Nielsen.

Χθες Κυριακή, στην prime time, αποδείχτηκε ότι τα σίριαλ του MEGA δεν καταλαβαίνουν από ανταγωνισμό και σαρώνουν στο πέρασμά τους. Συγκεκριμένα, η σειρά «Γη της Ελιάς» (από τις 21.00 έως τις 22.40) έκανε 26,9% στο σύνολο και 18,6% στο δυναμικό κοινό. Το «Μαύρο Ρόδο», που πήρε τη σκυτάλη στο μεγάλο κανάλι», σημείωσε 22,2% στο σύνολο και 15,7% στους τηλεθεατές 18-54.

Την ίδια ώρα, το «Voice» του ΣΚΑΪ έκανε 13,1% και 12% αντίστοιχα. Το μουσικό σόου του σταθμού του Φαλήρου «δυσκολεύεται» από τον σκληρό ανταγωνισμό και τις σειρές του MEGA, ωστόσο κρατά σταθερά ένα μερίδιο κοινού. Τα στελέχη, πάντως, έχουν δώσει παράταση στο εν λόγω πρότζεκτ και θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023 και όχι πριν τα Χριστούγεννα όπως όλοι περίμεναν.

Το παιχνίδι του STAR, «Asia Express», έκανε 6,6% στο σύνολο και 8,3% στο δυναμικό κοινό και η σειρά «Κόκκινο Ποτάμι» του OPEN 6,5% και 6,1%. Η παραγωγή «Μια νύχτα του Αυγούστου» περιορίστηκε στο 5% στο σύνολο και 3,7% στο δυναμικό κοινό. Όσον αφορά στο «Ενώπιος Ενωπίω» του ΑΝΤ1, με τον Νίκο Χατζηνικολάου, έκανε 6,6% στο σύνολο και 4,7% στο δυναμικό κοινό.

Στη ζώνη των 20.00, η κωμική σειρά του ALPHA «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» έκανε χθες 13,5% στο σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό. Το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1, «Rouk Zouk Special», με τη Ζέτα Μακρυπούλια, που τα βράδια της Κυριακής κρατά συντροφιά στους τηλεθεατές, έκανε 10,4% στο σύνολο και 11,2% στο δυναμικό κοινό.

Η κατάταξη των προγραμμάτων δεν παρουσιάζει κάποια σημαντική αλλαγή από την περασμένη Κυριακή και είναι πλέον ξεκάθαρο ποιοι είναι οι νικητές τα βράδια της Κυριακής.