MEDIA

Survivor All Star: Μία ακόμη μάχη για την τηλεθέαση – «Παλεύει» με τις σειρές

Survivor All Star: Μία ακόμη μάχη για την τηλεθέαση – «Παλεύει» με τις σειρές

Τηλεθέαση: Το Survivor All Star διατηρεί τα ποσοστά του, ωστόσο ο ανταγωνισμός είναι σκληρός

Το συμβούλιο του νησιού και η αποχώρηση της Καρολίνας Καλύβα από το «Survivor All Star» φαίνεται ότι κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του δυναμικού κοινού κι έφερε πρωτιά στο εν λόγω μερίδιο έστω και με εξαιρετικά μικρή διαφορά.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες Τετάρτη, το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ έκανε 19,1% στο σύνολο και 20,5% στους τηλεθεατές 18-54. Το φορμάτ, μάλιστα, κρατά ακόμη πολλούς άσους στο μανίκι του για το επόμενο διάστημα. Οι νέες αφίξεις παικτών και οι ανακατατάξεις που θα δούμε στις ομάδες, θα συνεχίσουν να απασχολούν τον κόσμο.

Ο «Σασμός» του ALPHA παρέμεινε στη θέση του στο σύνολο, σημειώνοντας 21,8%. Στο δυναμικό κοινό η μεγάλη αυτή παραγωγή έκανε 20,4%, βρέθηκε δηλαδή μία ανάσα πίσω από το «Survivor All Star». «Η Γη της Ελιάς» στο MEGA έκανε 24,4% στο σύνολο και 18,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Μαύρο Ρόδο» -που ακολούθησε- άγγιξε το 19,2% στο σύνολο και το 14,8% στους τηλεθεατές 18-54.

Με ένα σταθερό κοινό αποδεικνύεται ότι πορεύονται οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1, με τη σειρά να κάνει χθες 12,7% και 13,5% αντίστοιχα. Το σίριαλ, που προβάλλεται από Δευτέρα έως και Τετάρτη στις 22.00, είναι από τα πρότζεκτ του σταθμού που συζητιούνται ιδιαίτερα και ξεχωρίζουν για την αισθητική και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.

Στη ζώνη των 20.00, «Ράδιο Αρβύλα» και «Παράδεισος των Κυριών» μοιράζονται τις πρωτιές. Έτσι, η σατιρική εκπομπή έκανε 14,9% στο σύνολο και 20,2% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ η σειρά του ALPHA σημείωσε 21,1% και 16% αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι τα δύο αυτά προγράμματα «διασταυρώνουν» τα ξίφη τους με τα δελτία ειδήσεων. Την ίδια ώρα, λοιπόν, το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ έκανε 12% στο σύνολο και 8,7% στο δυναμικό κοινό και το δελτίο του MEGA 12,4% στο σύνολο και 13,2% στους τηλεθεατές 18-54. Όσον αφορά στο δελτίο του STAR, έκανε 11,6% σε σύνολο και 10,4% στο δυναμικό κοινό.