MEDIA

Τηλεθέαση: Οι νικητές και οι χαμένοι της Κυριακής - Ποια εκπομπή έκανε λιγότερο από 1%

Τηλεθέαση: Οι νικητές και οι χαμένοι της Κυριακής - Ποια εκπομπή έκανε λιγότερο από 1%
GLOMEX

Τηλεθέαση: Οι ζωντανές εκπομπές κέρδισαν το κοινό, ωστόσο υπήρξαν και μαγκαζίνο με μονοψήφια νούμερα  

Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος «έβγαλε εκτός» κάποια από τα αγαπημένα προγράμματα των τηλεθεατών. Έτσι, το βράδυ της Κυριακής, δεν προβλήθηκε επεισόδιο «Survivor All Star» ούτε η σειρά «Η Γη της Ελιάς». Έτσι, στη βραδινή ζώνη, συντροφιά κράτησαν τα προγράμματα του STAR.

Η σειρά «IQ» του καναλιού της Κηφισιάς σημείωσε 13,1% στο σύνολο και 12,9% στο δυναμικό κοινό ενώ το «First Dates» -το ριάλιτι αγάπης με τη Ζενεβιέβ- έκανε 14,4% και 17,6% αντίστοιχα. Το σίριαλ «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» του ALPHA, στις 20.00, έκανε 12,3% στο σύνολο και 13,9% στο δυναμικό κοινό. Οι «Πρωταγωνιστές», στο ίδιο κανάλι, έκαναν 11,4% και 7,3%.

Στην πρωινή ζώνη, ο Νίκος Μάνεσης ήταν ο απόλυτος νικητής. Το μαγκαζίνο «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έκανε 20% στο σύνολο και 21,2% στο δυναμικό κοινό ενώ η εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» του MEGA 12,5% και 14,9%.

Το ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Γεια σου» του ΣΚΑΪ, με τη Μαρία Μπακοδήμου, άγγιξε το 12,5% στο σύνολο και το 10% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Open Weekend», με την Ελένη Τσολάκη, κατάφερε να κρατήσει παρέα στο 5,4% του συνόλου και στο 6,3% του δυναμικού κοινού.

Στη μεσημεριανή ζώνη, το Γκραν Πρι Ισπανίας, που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1, άγγιξε 15,4% στο σύνολο και 21,1% στο δυναμικό κοινό. Η εκπομπή του ALPHA, «Καλύτερα δε γίνεται!», με τη Ναταλία Γερμανού, έκανε 17,6% στο σύνολο και 16,2% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύοντας για μία ακόμη ημέρα τη δυναμική της. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το μαγκαζίνο της ΕΡΤ1 «Δύο στη μία» περιορίστηκε στο 1,4% στο σύνολο και στο 0,9% στο δυναμικό κοινό.

Στην απογευματινή ζώνη, το «Cash or trash» του STAR κέρδισε το 13,2% στο σύνολο και το 15,4% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Kitchen Lab» του ALPHA έκανε 12,7% και 9,1% αντίστοιχα.