MEDIA

Τηλεθέαση: Τι ποσοστά σημειώνει το Survivor All Star δύο εβδομάδες πριν τον τελικό

Τηλεθέαση: Τι ποσοστά σημειώνει το Survivor All Star δύο εβδομάδες πριν τον τελικό
GLOMEX

Το Survivor All Star συνεχίζει να ρίχνεται στον στίβο μάχης της τηλεοπτικής αρένας

Ήταν Ιανουάριος του 2023 όταν το «Survivor All Star» έκανε την πρώτη του επίσημη. Σήμερα, έχοντας συμπληρώσει πέντε μήνες στην τηλεοπτική αρένα, τα ποσοστά τηλεθέασης του δείχνουν ενδιαφέρον.

Το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ κλήθηκε να αντιμετωπίσει ισχυρούς αντιπάλους, όπως τη μυθοπλασία. Ξεκινώντας με πολύ υψηλά νούμερα, τις τελευταίες εβδομάδες σημειώνει κάποια πτώση ωστόσο διατηρεί σταθερό ένα μερίδιο του κοινού.

Χαρακτηριστικά, λοιπόν, χθες, το «Survivor All Star» έκανε 16,3% στο σύνολο και 13,3% στους τηλεθεατές 18-54. Η μεγάλη επιτυχία «Σασμός» σημείωσε 23% στο σύνολο και 22,3% στο δυναμικό κοινό. «Η Γη της Ελιάς» στο MEGA, που συνεχώς ανεβαίνει το τελευταίο διάστημα, άγγιξε το 27,1% στο σύνολο και το 21,5% στο δυναμικό κοινό. Ποσοστά πολύ υψηλά, αν αναλογιστεί κάποιος ότι το σίριαλ είναι καθημερινό και μάλιστα προβάλλεται με δίωρο επεισόδιο.

Το «Μαύρο Ρόδο» στο MEGA, που ολοκληρώνεται στις 9 Ιουλίου, κράτησε συντροφιά στο 19,7% στο σύνολο και 15,1% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά θα αποχαιρετίσει οριστικά τους τηλεθεατές, καθώς του χρόνου δεν θα συνεχιστεί.

Το ίδιο θα συμβεί και με την παραγωγή μυθοπλασίας «Αυτή η νύχτα μένει» του ALPHA, σημειώνοντας χθες 16,1% στο σύνολο και 17,9% στο δυναμικό κοινό. Οι εξελίξεις με τον Στρατή και τον Χρήστο, τη Ζέτα, τη Νίτσα και τον Γιώργη, διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον του φανατικού κοινού της σειράς.

Στη ζώνη των 20.00, μεγάλος νικητής είναι το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Το πρότζεκτ έκανε 20,8% στο σύνολο και 17,3% στους τηλεθεατές 18-54.

Στη late night ζώνη, το «First Dates» του STAR έκανε 9,6% και 13,1% αντίστοιχα ενώ η ενημερωτική εκπομπή «Αρένα» περιορίστηκε σε μονοψήφια νούμερα. Συγκεκριμένα, έκανε 7,9% σε σύνολο και δυναμικό κοινό. Ο «Επίλογος» της ΕΡΤ1 έκανε 1,8% σε σύνολο και 1,6% σε δυναμικό κοινό.