MEDIA

Τηλεθέαση: Τι έκανε το «Secret Song» στην πρεμιέρα

Τηλεθέαση: Τι έκανε το «Secret Song» στην πρεμιέρα
GLOMEX

Το μουσικό σόου του ALPHA έκανε την πρώτη του επίσημη, το βράδυ της Κυριακής

Μία ακόμη νέα άφιξη είχαμε στην prime time, που απασχόλησε και τράβηξε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Η Ναταλία Γερμανού με το πολυαναμενόμενο «Secret Song» έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Κυριακής, στον ALPHA, και απέδειξε ότι τηλεοπτικά έχει το χάρισμα να απογειώνει οποιοδήποτε πρότζεκτ τής δίνεται.

Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το σόου έκανε 19,7% στο σύνολο και 19,5% στο δυναμικό κοινό φέρνοντας πρωτιά στο κανάλι. Η σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», που έδωσε στο «Secret Song» το lead in, κράτησε παρέα στο 13,9% του συνόλου και στο 16,5% των τηλεθεατών 18-54.

«Η Γη της Ελιάς», στο MEGA, με τις καταιγιστικές της εξελίξεις, κέρδισε το 23,4% του συνόλου και το 13,9% του δυναμικού κοινού. Η δραματική σειρά του Ανδρέα Γεωργίου, παρά το ότι διανύει την τρίτη της χρονιά και προβάλλεται έξι μέρες την εβδομάδα, σημειώνει υψηλά νούμερα στο σύνολο και αποτελεί μία από τις μεγάλες επιτυχίες.

Το «Ναυάγιο», που ακολούθησε, άγγιξε το 19,6% στο σύνολο και το 14% στο δυναμικό κοινό. Η κωμωδία του STAR, «Στα σύνορα», έκανε 9,5% στο σύνολο και 10,4% στο δυναμικό κοινό.

Στη ζώνη του Σαββατοκύριακου μετακόμισε το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», καθώς οι «Ράδιο Αρβύλα» προσγειώθηκαν στην καθημερινή ζώνη. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, χθες, έκανε 15,7% στο σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό.