MEDIA

Καλπάζει η διαφήμιση και οι επενδύσεις στο Internet – Πρωταγωνιστεί η DPG

Καλπάζει η διαφήμιση και οι επενδύσεις στο Internet – Πρωταγωνιστεί η DPG
Καλπάζουν τόσο η online display διαφημιστική δαπάνη, όσο και οι επενδύσεις στα διαδικτυακά μέσα...

Καλπάζουν τόσο η online display διαφημιστική δαπάνη, όσο και οι επενδύσεις στα διαδικτυακά μέσα. Αυτό αποδεικνύουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το “Interactive Advertising Bureau Hellas” για το πρώτο εξάμηνο του 2011.

Στο διάστημα αυτό, η online display διαφημιστική δαπάνη άγγιξε τα 40 εκατ. ευρώ, ενώ επενδύσεις ύψους 24 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Τα στοιχεία αυτά δόθηκαν στη δημοσιότητα στο πλαίσιο της καθιερωμένης καταγραφής του μεγέθους της ελληνικής αγοράς, στην οποία συμμετείχαν 25 online publishers και διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερες από 150 ιστοσελίδες (websites).

Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις αυξημένες επενδύσεις από τους κλάδους των χρηματοοικονομικών, των τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 20% της συνολικής δαπάνης.

Η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ.

H DPG Digital Media

Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι υπάρχει προοπτική ακόμα μεγαλύτερης ανάπτυξης του διαδικτύου με υπηρεσίες πληροφόρησης, συναλλαγών, επικοινωνίας και δικτύωσης στην Ελλάδα. Σ’ αυτήν τη δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά ο Όμιλος της DPG Digital Media έχει πρωταγωνιστικό ρόλο αφού διαθέτει το μεγαλύτερο πανελλαδικά «μπουκέτο» ιστοσελίδων ενημέρωσης σχετικώς με την ειδησεογραφία, τα αθλητικά, τα προγνωστικά αγώνων και φυσικά, το lifestyle.

Ο Όμιλος της DPG Digital Media συμπληρώνει ένα χρόνο δυναμικής ανάπτυξης στην αγορά των διαδικτυακών πολυμέσων και ήδη έχει διακριθεί για τις επιτυχίες του. Ξεπερνώντας τις δυσκολίες και τις αγκυλώσεις που προκαλεί η οικονομική συγκυρία στη χώρα μας, η DPG Digital Media έχει επενδύσει σε υποδομές, δίκτυα και κυρίως σε ανθρώπινο δυναμικό ώστε να έχουν οι Έλληνες έγκυρη, έγκαιρη, σοβαρή και αξιόπιστη ενημέρωση σε όλα τα επίπεδα.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι τα πολυμέσα της DPG Digital Media αποτελούν σημεία αναφοράς και ισχυρούς παίκτες σε μια αγορά ιδιαίτερα υψηλού ανταγωνισμού, στον οποίο η γνώση είναι δύναμη και η τεχνολογία αιχμής το προαπαιτούμενο.

Ούτε, άλλωστε, είναι τυχαία η εξαιρετικά θερμή υποδοχή και η σταθερή προτίμηση των αναγνωστών, που κατά εκατομμύρια επισκέπτονται τα μέσα της DPG, όπως το ενημερωτικό newsbomb.gr, το lifestyle gossip-tv.gr, το αθλητικό onsports.gr, το γυναικείο queen.gr, το αιχμηρό prionokordela.gr, το μιντιακό mediagate.gr κ.λπ.