ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δ. Μάρδας: Ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές για ΑΓΝΟ και ΕΒΖ

Δ. Μάρδας: Ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές για ΑΓΝΟ και ΕΒΖ

Τρεις επενδυτές, προερχόμενοι από τη Ρωσία και την Τουρκία, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την γαλακτοβιομηχανία ΑΓΝΟ, όπως γνωστοποίησε, ο αρμόδιος για τις διεθνείς οικονομικές σχέσεις υφυπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Μάρδας

"Έχουμε τη βιομηχανία ΑΓΝΟ, η οποία ευτυχώς αποφασίστηκε δικαστικά να πωληθεί στο σύνολό της και όχι τμηματικά. Έχουν εκδηλώσει τρεις επενδυτές ενδιαφέρον για την ΑΓΝΟ, από Τουρκία και Ρωσία", ανέφερε ο κ. Μάρδας, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, από την ημερίδα ΣΥΡΙΖΑ για τη βιώσιμη ανάπτυξη, προσθέτοντας ότι παρουσίασε ο ίδιος στην Τουρκία το σχέδιο αξιοποίησης της μονάδας, διευκρινίζοντας ότι "εκεί υπάρχει ένα ακόμη πλεονέκτημα, επειδή οι τουρκικές βιομηχανίες δε μπορούν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην ΕΕ, λόγω περιορισμών, αν επενδύσουν στην ΑΓΝΟ, αυτόματα θα μπορούν να εξάγουν προϊόντα ως κοινοτικά".

Σε ό,τι αφορά τη Βιομηχανία Ζάχαρης είπε ότι υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρο "ιδίως από τη ρωσική πλευρά, να έλθουν κάποια κεφάλαια, να ορθοποδήσει και να πατήσει γερά". Ανέφερε ακόμη ότι το υπουργείο Εξωτερικών προωθεί την αξιοποίηση κενών κτιρίων σε δύο βιομηχανικές ζώνες της Θεσσαλονίκης.

"Έχουμε κάνει κατάλογο με όλα αυτά τα κτίρια και όπου και αν πηγαίνουμε προτείνουμε σε κάποιους επενδυτές που θέλουν να έλθουν στην Ελλάδα, αντί να ψάχνουν να δούνε που θα κτίσουν, να εγκατασταθούν σε αυτά τα κτίρια. Ο επενδυτής, πριν έλθει, μπορεί να επικοινωνήσει με την ΕΤΒΑ, να επιλέξει ένα συγκεκριμένο κτίριο και να αρχίσει τη δουλειά του. Αυτό διευκολύνει πάρα πολύ τη διαδικασία της αδειοδότησης", εξήγησε.

Σχετικά με την ανάπτυξη των μεταφορών στη βόρεια Ελλάδα ο υφυπουργός επισήμανε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αν αναπτυχθεί ανταγωνιστικά και σε σχέση με το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να εξασφαλίσει πάρα πολλά χρήματα και πλούτο στη Θεσσαλονίκη. "Με πρωτοβουλία μας διασυνδέθηκε η Θεσσαλονίκη με το λιμάνι της Σμύρνης και έτσι θα έχουμε μία αξιοποίηση, όχι μόνο του χώρου του λιμανιού, αλλά και ενός μέρους της Εγνατίας Οδού που οδηγεί στην Ηγουμενίτσα", είπε, προσθέτοντας ότι "ανοίξαμε τον φάκελο τη σιδηροδρομικής σύνδεσης Κωνσταντινούπολης- Θεσσαλονίκης με υπερταχεία", ενώ "έχουμε συμφωνήσει να διερευνήσουμε τη δυνατότητα ανάπτυξης σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα".

Σχετικές ειδήσεις