ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Έλεγχος στα προϊόντα των προσφορών 1+1

Ακρίβεια: Έλεγχος στα προϊόντα των προσφορών 1+1

Νέα μέτρα για την αναχαίτιση της ακρίβειας προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης

Τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σούπερ μάρκετ στην προσφορά που θα κάνει στα προϊόντα, είναι σύμφωνα με τις πληροφορίες ένα από τα μέτρα που εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης για την αναχαίτιση της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ. Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας είχε συνάντηση σήμερα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ και σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένα ακόμα πιθανό μέτρο είναι να μπει πλαφόν στο ποσοστό της έκπτωσης στα επίπεδα του 10%-15%, ώστε να μειωθεί η απόκλιση μεταξύ της πραγματικής και της πλασματικής τιμής. Το μέτρο αυτό, αν και εφόσον ισχύσει, θα εφαρμοστεί σε μια σειρά προϊόντων όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής, χαρτικά, αναψυκτικά, άλευρα και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Σε ότι αφορά στις προσφορές «1+1», οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει μια αγορανομική διάταξη που θα ελέγχει ποια προϊόντα μπορούν να πωληθούν, όπως σε προσφορά «1+1 δώρο». Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, υπάρχουν προϊόντα όπως για παράδειγμα τα αφρόλουτρα, τα οποία πωλούνται τα δύο στα 7,5 ευρώ, ενώ το ένα μεμονωμένο πωλείται στα 3,25 ευρώ. Έτσι θα ελέγχεται αν η τιμή αυτή, η χαμηλότερη τιμή, υπάρχει το προηγούμενο διάστημα στο ράφι, αλλιώς τα σούπερ μάρκετ δεν θα μπορούν να προχωρούν σε προσφορές «1+1».