ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Εντείνονται οι έλεγχοι στα σούπερ μάρκετ – Τι θα ισχύσει για το «Καλάθι των Χριστουγέννων»

Ακρίβεια: Εντείνονται οι έλεγχοι στα σούπερ μάρκετ – Τι θα ισχύσει για το «Καλάθι των Χριστουγέννων»

Εντατικοποιούνται οι έλεγχοι στην αγορά για παραπλανητικές προσφορές και ψεύτικες εκπτώσεις, που ζημιώνουν τους καταναλωτές.

Εντείνονται οι έλεγχοι στην αγορά από το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι προσφορές για τους καταναλωτές θα είναι πραγματικές.

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 υπογράμμισε ότι οι έλεγχοι συνεχίζονται σε όλο το εύρος της αγοράς ενώ σημείωσε ότι οι περισσότερες προωθητικές ενέργειες προέρχονται από τους προμηθευτές και όχι από τις εταιρείες των σούπερ μάρκετ.

Ο κ. Σκρέκας επανέλαβε ότι σκοπός είναι να γίνονται πραγματικές και όχι παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές και γι’ αυτό προωθείται από το υπουργείο Ανάπτυξης και σχετική μεταρρύθμιση.

Επιπλέον ο υπουργός τόνισε και τη σημασία της χρήσης της πλατφόρμας eKatanalotis ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής, πριν επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, τις ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα που θέλει να αγοράσει ενώ υπενθύμισε ότι σύντομα θα δοθεί η δυνατότητα και για καταγγελίες, μέσα από την ίδια πλατφόρμα.

Επιστρέφει το «Καλάθι των Χριστουγέννων»

Η εφαρμογή του «Καλαθιού των Χριστουγέννων» ενόψει της εορταστικής περιόδου και η εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής» με τον ενδεχόμενο εμπλουτισμό της με περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη -5%, είναι μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα με τους εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος.

Το πολυαναμενόμενο «Καλάθι των Χριστουγέννων» σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 3 Ιανουαρίου 2024.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο «Καλάθι των Χριστουγέννων» θα περιλαμβάνονται τσουρέκια ή βασιλόπιτα, σοκολάτες, γαλοπούλα και μοσχάρι.

Το πιθανότερο είναι, όπως συνέβη και πέρυσι, να μην περιλαμβάνονται μελομακάρονα και κουραμπιέδες για να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός με φούρνους και ζαχαροπλαστεία.

Το μέτρο θα αφορά υποχρεωτικά όλα τα σούπερ μάρκετ που κάνουν τζίρο πάνω από 90 εκατομμύρια ευρώ.