ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νωρίτερα ξεκινά η διαφημιστική εκστρατεία του υπουργείου Τουρισμού

Νωρίτερα ξεκινά η διαφημιστική εκστρατεία του υπουργείου Τουρισμού

Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκινά φέτος η επικοινωνιακή δράση του υπουργείου Τουρισμού, για το νέο τουριστικό έτος, όπως τόνισε η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη σε σημερινή συνέντευξη Τύπου.

Όπως είπε, ήδη από το Σεπτέμβριο, «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο Διαδίκτυο.

Στην εναρκτήρια ομιλία της, η υπουργός με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων,ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.

Μεταξύ άλλων, η υπουργός ανάφερε δράσεις για τόνωση των προορισμών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και προς την κατεύθυνση αυτή ανακοίνωσε πρωτοβουλία για ενίσχυση του City Break (διακοπές μικρής διάρκειας) στην αγορά της Τουρκίας, με αφορμή το άνοιγμα γραφείου στην Κωνσταντινούπολη. Την ίδια στιγμή στη διεθνή τουριστική έκθεση του Λονδίνου (WTM) ετοιμάζεται ειδική διαφημιστική καμπάνια.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς διευκρίνισε ότι η Ελλάδα δεν θα συμμετάσχει σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις, αλλά θα γίνει μια επιλογή, απόρροια του μειωμένου προϋπολογισμού κατά 40% σε σχέση με πέρυσι. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, όπως τονίστηκε, η Ελλάδα θα είναι παρούσα στα μεγάλα διεθνή ραντεβού του τουρισμού.

Τα επικοινωνιακά εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση τουριστών είναι δυο νέα διαφημιστικά σποτ -δημιουργήματα του Κώστα Τσεκλένη- με θέμα το φθινόπωρο που θα βγουν σύντομα «στον αέρα», νέα λευκώματα, καθώς και αναβάθμιση του Visit Greece, που πλέον θα εμφανίζεται σε έξι γλώσσες.

Σε κάθε περίπτωση δε, ο ΕΟΤ θα δώσει το «παρών» σε σημαντικά συνεδριακά δρώμενα ανά τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης:

Κεφαλογιάννη: Χρονιά – ρεκόρ για τον τουρισμό – 11,5 δισ. ο τζίρος