Παράταση έως τις 15 Ιουνίου για τις Ενιαίες Αιτήσεις Ενίσχυσης των αγροτών
Ένα μήνα παράταση,μέχρι τις 15 Ιουνίου, έλαβε η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των Ενιαίων Αιτήσεων Ενίσχυσης για το έτος 2018.
Το υπουργείο έδωσε παράταση ενός μήνα στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων – Η παράταση δόθηκε μετά το «πράσινο φως» της Κομισιόν, καθώς υπήρχαν δυσκολίες στην ολοκλήρωση της διαδικασίας
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, οι αγρότες μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως τις 15 Ιουνίου και όχι μέχρι τις 15 Μαΐου που ήταν η προηγούμενη προθεσμία.
Η απόφαση από την ελληνική πλευρά πάρθηκε μετά την δυνατότητα που έδωσε η ευρωπαϊκή επιτροπή στα κράτη-μέλη που επιθυμούσαν να δώσουν παράταση στην υποβολή των δηλώσεων ΟΣΔΕ, καθώς αρκετά από αυτά φέρονται να δυσκολεύονταν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:44
∙
ANNOUNCEMENTS
«Ταξίδια Φωτός»: Η Νεφέλη Μασία παρουσιάζει τη νέα ατομική της έκθεση στη Ρόδο
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT