Παραιτούνται αλλά ψηφίζουν το νέο Μνημόνιο Βορίδης και Γεωργιάδης
Την παραίτησή τους από την κυβέρνηση Παπαδήμου υπέβαλαν ο υπουργός Μεταφορών Μ. Βορίδης και ο υφυπουργός Ανάπτυξης με καθήκοντα στη Ναυτιλία, Α. Γεωργιάδης.
Οι δύο βουλευτές του ΛΑΟΣ δηλώνουν ότι προτίθενται να διαχωρίσουν τη θέση τους από τη θέση που διατύπωσε νωρίτερα ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και να υπερψηφίσουν τη νέα δανειακή σύμβαση.
Διαβάστε τις επιστολές παραίτησης των κκ Βορίδη και Γεωργιάδη:
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT