Λοβέρδος για ΕΡΤ:Έπρεπε να αποκατασταθεί η νομιμότητα και η ηρεμία!
«Κανείς δεν έχει δικαίωμα να καταλαμβάνει και να κρατάει υπό την κατοχή του δημόσια κτίρια», δήλωσε ο πρόεδρος της Συμφωνίας για την Νέα Ελλάδα Ανδρέας Λοβέρδος σχετικά με την ΕΡΤ.
Επεσήμανε δε, μεταξύ άλλων, ότι «έπρεπε να αποκατασταθεί η νομιμότητα», η «τήρηση της οποίας αποβαίνει προς όφελος των ασθενέστερων».
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT