Formula 1: Κυριαρχία Φερστάπεν στην Αυστραλία - Χαμός με κόκκινες σημαίες και επανεκκινήσεις

Formula 1: Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής στο Grand Prix της Αυστραλίας, το οποίο στιγματίστηκε από πολλές διακοπές με κόκκινες σημαίες και τρεις επανεκκινήσεις, λίγο πριν την ολοκλήρωση του αγώνα.

Formula 1: Κυριαρχία Φερστάπεν στην Αυστραλία - Χαμός με κόκκινες σημαίες και επανεκκινήσεις
AP Photo/Asanka Brendon Ratnayake
3'

Την ανωτερότητά του επιβεβαίωσε ο Μαξ Φερστάπεν στην Αυστραλία. Ο Ολλανδός «πιλότος» της Red Bull, μπορεί να μην ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα, βλέποντας τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Mercedes να τον προσπερνούν στον πρώτο γύρο, ωστόσο, με πίεση διαρκείας και εκμεταλλευόμενος το DRS, κατάφερε να ανακτήσει τη θέση του και να δει πρώτος την καρό σημαία στο πιο επεισοδιακό αγώνα της χρονιάς.

Το Grand Prix των κόκκινων σημαιών

Αναμφίβολα ο αγώνας στην Αυστραλία θα μείνει στην ιστορία για τις πολλές διακοπές και επανεκκινήσεις. Η πρώτη φορά που η δράση σταμάτησε στο Grand Prix ήταν μετά τη σύγκρουση του Άλεξ Άλμπον με τη Williams στις μπαριέρες. Το μονοθέσιο έμεινε ακινητοποιημένο, αλλά κατά το ήμισυ μέσα στην πίστα, με αποτέλεσμα να μπει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και έπειτα από λίγο να «διαταχθεί» η διακοπή, μια και πολλά χαλίκια είχαν σκορπιστεί στην πίσω.

Η συγκεκριμένη διακοπή ήταν «καταστροφική» για τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ, οι οποίοι είχαν μπει για να αλλάξουν λάστιχα, όταν εμφανίστηκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, αλλά αναγκάστηκαν να εκκινήσουν και πάλι τον αγώνα πολλές θέσεις πιο πίσω, μια και ο οδηγός της Mercedes από 1ος έπεσε στην 7η θέση, ενώ ο «πιλότος» της Ferrari είχε βρεθεί στην 11 θέση πίσω από τις δύο McLaren.

Έπειτα από τη δεύτερη εκκίνηση, ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε την πίεση στον πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος δεν μπορούσε να τον κρατήσει για πολύ πίσω του, μια και η Red Bull ήταν σαφώς πιο ταχύτερη στις ευθείες, με τη χρησιμοποίηση και του DRS. Έτσι, έπειτα από λίγο, ο Ολλανδός προσπέρασε τον Βρετανό και βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση, την οποία κράτησε μέχρι το τέλος.

Αντίθετα, ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes αν και ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη «μάχη» όταν το μονοθέσιό του τυλίχθηκε στις φλόγες. Μάλιστα, μόλις τέσσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ακολούθησε χαμός.

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν διέλυσε το πίσω δεξιά ελαστικό του έπειτα από σύγκρουση στον τοίχο, με αποτέλεσμα να διακοπεί ο αγώνας και οι «πιλότοι» να παίρνουν τις θέσεις τους στην εκκίνηση για 3η φορά στην Αυστραλία.

Μετά την επανεκκίνηση, ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε καλά και διατήρησε την πρώτη θέση, όμως, ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari βρήκε με το μονοθέσιό του τον Φερνάντο Αλόνσο, με τον Ισπανό της Aston Martin να βρίσκεται εκτός πίστας. Όμως, λίγο πιο πίσω, οι δύο Alpine προσέκρουσαν, με απόσταση ελάχιστων δευτερολέπτων, στον τοίχο, με αποτέλεσμα να βγει και πάλι η κόκκινη σημαία.

Τελικά, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να επαναφέρουν τη σειρά εκκίνησης, όπως ήταν στην προηγούμενη επανεκκίνηση, με τη διαφορά πως τον αγώνα θα οδηγούσε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, με λιγότερο από έναν γύρο να απομένει. Έτσι, μόλις το τελευταίο μπήκε στα pits, ο Μαξ Φερστάπεν απλά πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού, με τους Λιούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο να τον ακολουθούν στο βάθρο των νικητών.

Μεγάλος ηττημένος της τελευταίας απόφασης των αγωνοδικών ήταν ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος μπορεί να τερμάτισε στην 4η θέση, αλλά δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων, για την επαφή με τον Φερνάντο Αλόνσο και από την στιγμή που τα μονοθέσια τερμάτισαν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, η ελάχιστη διαφορά τον έφερε εκτός των θέσεων που έδιναν βαθμούς.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή