ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΦΙΛΗΣGlass®: Ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός

ΦΙΛΗΣGlass®: Ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός

Η χειρότερη ίσως στιγμή είναι όταν οδηγείτε προς τη δουλειά και ξαφνικά το προπορευόμενο φορτηγό εκτοξεύσει πάνω στο παρμπρίζ σας μία πολύ μικρή πέτρα, η οποία ξαφνικά σας καταστρέψει το κρύσταλλο. Σκέφτεστε τον κυκεώνα στον οποίο μπλέξατε ως τη στιγμή που καλείτε την ΦΙΛΗΣGlass®.

Η παραπάνω ιστορία είναι αληθινή και μου έτυχε ένα πρωινό Δευτέρας, που η διάθεσή μου δεν ήταν και η καλύτερη. Επέστρεψα το αυτοκίνητο στο γκαράζ του σπιτιού μου και θα ξεκινούσα το ψάξιμο για ανταλλακτικό.

Από ένα φίλο, που του είχε σπάσει το πλαϊνό του κρύσταλλο, είχα ακούσει για την ΦΙΛΗΣGlass®. Μου είχε μιλήσει για την καλή, προσεκτική, ποιοτική δουλειά τους και την άμεση ανταπόκρισή τους. Το δικό μου όμως πρόβλημα θεωρούσα ότι είναι πιο πολύπλοκο, καθώς εγώ δεν έχω ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Οδηγώ (συνδυασμός ιδεολογίας και ανάγκης) ένα παλαιό αυτοκίνητο μοντέλο του 1984 και η εύρεση ανταλλακτικών αποτελεί λίγο (έως πολύ) πρόβλημα. Η παλαιότητα πάντα αποτελεί έναν ανασταλτικό παράγοντα που παρασύρει όλη τη διαδικασία επισκευής (ευελιξία στο ραντεβού, τοποθέτηση, περιφερειακά ανταλλακτικά κ.α.).

Όμως στην ΦΙΛΗΣGlass® μάλλον αυτές οι δυσκολίες δεν υπάρχουν και μία σειρά εκπλήξεων (ευτυχώς ευχάριστων) με περίμεναν...

Λόγω δουλειάς και ημέρας έφτασα να πάρω τηλέφωνο για τις πληροφορίες και το ραντεβού αργά το βράδυ (πολύ αργά). Ο υπάλληλος στο 24ωρο Πανελλαδικό Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (όπως το αναφέρουν στο http://www.filisglass.com/ ) και το 213 333 5555 με κατεύθυνε για να δω εάν έχω στο συμβόλαιο ασφάλισής μου κάλυψη για θραύση κρυστάλλων και παρόλο που μέχρι στιγμής δεν το είχα παρατηρήσει, όντως είχα! Για να κλείσω το ραντεβού μου χρειάστηκε μόνο να τους πω: ποιο κρύσταλλο του οχήματός μου είχε πάθει ζημιά, τη μάρκα, το μοντέλο και τη χρονολογία του αυτοκινήτου μου (που φαίνονται και στην άδεια κυκλοφορίας) & τον αριθμό του ασφαλιστήριου συμβολαίου.

Αμέσως μετά μου ζήτησαν να επιλέξω ημέρα, ώρα και κατάστημα στο οποίο θα γίνει η αλλαγή. Έκπληξη πρώτη: Το παρμπρίζ υπήρχε (ετοιμοπαράδοτο!) όταν και όπου ήθελα να κάνω την τοποθέτηση. Έκπληξη δεύτερη: Μπορούσα να ορίσω ημέρα και ώρα. Φυσικά διάλεξα την επόμενη.

Έκπληξη τρίτη: Είχα και την επιλογή της Κινητής Εξυπηρέτησης. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπαλλήλου στο τηλεφωνικό κέντρο: «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία της Κινητής Εξυπηρέτησης δωρεάν». Η ΦΙΛΗΣGlass® διαθέτει πλήρως εξοπλισμένες κινητές μονάδες, μέσω των οποίων μπορούν εκείνοι να έρθουν στο χώρο που με διευκολύνει, προκειμένου να γίνει η εργασία: επισκευής, αντικατάστασης, κ.ο.κ. Το μόνο που χρειάζονται είναι έναν χώρο ασφαλούς στάθμευσης της Κινητής τους Μονάδας και στέγαστρο σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς.

Δεν είχα πρόβλημα μετακίνησης και μετέφερα το αυτοκίνητό μου στις εγκαταστάσεις τους, καθώς ένα από τα καταστήματά τους ήταν πάρα πολύ κοντά στο σπίτι μου. Αφού το όχημα μπήκε στο χώρο τους (καθαρός, άνετος παρά τα τρία αυτοκίνητα στα οποία γίνονταν παράλληλα επισκευές) οι τεχνικοί ενημερώθηκαν από το κέντρο τους με μία έτοιμη καρτέλα οχήματος. Το παρμπρίζ ήρθε από την αποθήκη τους, ελέγχθηκε από τον τεχνικό τους (παρά το γεγονός ότι βγήκε από την συσκευασία που έφερε την φίρμα του εργοστασίου κατασκευής) και ξεκίνησε η διαδικασία τοποθέτησης.

Έκπληξη τέταρτη: όση ώρα γίνονταν οι εργασίες, εγώ καθόμουν άνετα σε μία όμορφη αίθουσα αναμονής όπου είχα και οπτική επαφή και κερασμένο καφέ.

Το αυτοκίνητο σκουπίστηκε και καθαρίστηκε εσωτερικά για τυχόν πεσμένα κομμάτια γυαλιού. Καθαρίστηκε ο χώρος του παρμπρίζ εξονυχιστικά και στα μπροστινά καθίσματα προστέθηκαν καλύμματα για την προστασία τους, για όση ώρα διαρκούσαν οι εργασίες. Αφαιρέθηκαν κόλλες και παλαιά ελαστικά συγκράτησης. Μάλιστα ο τεχνικός τους διαπίστωσε πως το παλιό μου παρμπρίζ είχε αφαιρεθεί και κολληθεί με λάθος υλικά και τρόπο, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα στεγανότητας. Τότε κατάλαβα γιατί έμπαιναν νερά, ενώ εγώ τόσο καιρό το απέδιδα στην παλαιότητα. Επίσης μου είπε ότι αν είχα κάποιο ατύχημα, το εμπρός κρύσταλλο δεν θα αντιδρούσε όπως έπρεπε και ίσως έφευγε ολόκληρο από τη θέση του...

Μόλις τελείωσε η τοποθέτηση, που έγινε με ακρίβεια και με ειδικά εργαλεία και όχι βάζοντας και βγάζοντας το κρύσταλλο μέχρι να το πετύχουν, μου έλεγξαν εάν είναι εντάξει οι υαλοκαθαριστήρες ώστε να μην προκαλέσουν φθορά στο νέο κρύσταλλο (ευτυχώς οι δικοί μου ήταν εντάξει και δεν χρειάστηκε αντικατάσταση, αλλά και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσαν να με βοηθήσουν) και μου το καθάρισαν, παραδίνοντάς το μου άψογο! Τέλος, ο τεχνικός μαζί με τα κλειδιά μου, μου έδωσε στο χέρι και γραπτή Πιστοποίηση (γνησιότητας του νέου κρυστάλλου που τοποθετήθηκε ) και Εγγύηση Εργασιών εφ’ όρου ζωής.

Ήμουν έτοιμος να φύγω όταν θυμήθηκα πως πρέπει να πληρώσω. Ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν έγινε αφού ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε: «Δεν χρειάζεται να πληρώσετε ή να κάνετε κάτι άλλο, θα αναλάβουμε εμείς την διεκπεραίωση με την ασφαλιστική σας».

Έτσι λοιπόν ήμουν έτοιμος να φύγω. Να φύγω, οδηγώντας το αυτοκίνητό μου.

Να λοιπόν που η αλλαγή παρμπρίζ που αρχικά φάνταζε σαν κυκεώνας, με την ΦΙΛΗΣGlass® είχε γίνει μία ευθεία και απλή διαδικασία.