Πτώση ελικοπτέρου: Ο κυβερνήτης Γούλας είχε αρνηθεί να απογειώσει το μοιραίο Χιούι

Πτώση ελικοπτέρου: Ο κυβερνήτης Γούλας είχε αρνηθεί να απογειώσει το μοιραίο Χιούι

Ο εμπειρότατος πιλότος ήξερε ότι η πτήση προς την Κοζάνη έκρυβε σοβαρούς κινδύνους

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη συντριβή του μοιραίου Χιούι στο Σαραντάπορο βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Όπως έγινε γνωστό, ο ταγματάρχης χειριστής Δημοσθένης Γούλας φέρεται να είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια, για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10:00 το πρωί (αντί στις 07:30), εξαιτίας της πρόγνωσης για άσχημες καιρικές συνθήκες που θα επικρατούσαν στην περιοχή.

Άλλωστε, ο Δήμος Γούλας ήταν ένας εξαιρετικός πιλότος. Είχε αποφοιτήσει πρώτος στη σειρά του από τη Σχολή Αεροπορίας Στρατού και θεωρούνταν από τα καλύτερα «χέρια», όχι μόνο στο 1ο ΤΕΑΣ αλλά και σε ολόκληρη την Αεροπορία Στρατού. Ένας πιλότος άριστα εκπαιδευμένος, πάντα ψύχραιμος και διαβασμένος πριν πιάσει τα χειριστήρια του ελικοπτέρου.

Η σχετική άδεια, όμως, δεν δόθηκε από την 1η Στρατιά και ο χειριστής αναγκάστηκε να σηκώσει το ελικόπτερο από το Στεφανοβίκειο στις 07:10.

Στη μοιραία πτήση ακολούθησε κατά γράμμα όσα έπρεπε να κάνει για να αποφύγει τον καιρό που είχε κλείσει από παντού. Χαμήλωσε όσο το δυνατόν περισσότερο το ελικόπτερο για να καταφέρει να έχει ορατότητα, ωστόσο οι κολώνες της ΔΕΗ στα βουνά πριν το Σαραντάπορο αποδείχτηκαν μοιραίες.

Την ίδια στιγμή, πάντως, φως στα αίτια της τραγωδίας με το ελικόπτερο «Χιούι» ρίχνει η πρώτη κατάθεση της μοναδικής διασωθείσας Βασιλικής Πλεξίδα.

Οι αρμόδιες Αρχές εξετάζουν με ιδιαίτερη προσοχή τη μαρτυρία της 27χρονης υπαξιωματικού, η οποία ανέφερε ότι το ελικόπτερο «Χιούι» ακούμπησε πάνω σε καλώδια της ΔΕΗ στη περιοχή του Σαραντάπορου Ελασσόνας και στη συνέχεια συνετρίβη.

Μάλιστα, και η ίδια επιβεβαιώνει πως στην περιοχή επικρατούσαν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, λόγω της ομίχλης που περιόριζε σημαντικά την ορατότητα.


Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ