Η κρίση αλλάζει συνήθειες στο 90% των καταναλωτών
Τις αγοραστικές συνήθειες στο 90% των καταναλωτών άλλαξε η κρίση, σύμφωνα με έρευνα του ΚΕΠΚΑ σε 1.126 άτομα, το διάστημα 1-30 Σεπτεμβρίου 2011.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 27,54% των καταναλωτών δηλώνει ότι ψάχνει τα ίδια προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή και σε άλλα καταστήματα, το 27,03% στράφηκε ήδη σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ το 24,49% των καταναλωτών δηλώνει ότι αγοράζει πλέον μόνο τα απαραίτητα.
Όπως σημειώνει το ΚΕΠΚΑ, τα ποσοστά αυτά δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών στην Ελλάδα έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που αγοράζει τα προϊόντα καθημερινής χρήσης.
Διαβάστε περισσότερα στο newscode.gr