ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοδωράκης: Η Ελλάδα brand που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ

Θεοδωράκης: Η Ελλάδα brand που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ

Επίσκεψη στο «σχολείο τουρισμού» στην Καλαμάτα έκανε ο Σταύρος Θεοδωράκης για να μιλήσει σε άτομα που δραστηριοποιούνται σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.

«Όλα τα μικρά σημαντικά πράγματα σ' αυτή τη χώρα όπως και τα μεγάλα σημαντικά ξεκινούν όταν κάποιοι πιστέψουν και πουν: γίνεται», τόνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης και υπογράμμισε ότι η Ελλάδα «μπορεί να γίνει το κελάρι και το μποστάνι της Ευρώπης, κερδίζοντας το έδαφος για τη μετα-μνημόνιο εποχή και την ανάπτυξη».

Ο επικεφαλής του Ποταμιού επεσήμανε ότι η Πελοπόννησος φέτος βρέθηκε στην κορυφή της λίστας του «Lonely Planet» με τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς ενώ χαρακτήρισε την Ελλάδα ως «το brand που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ σωστά».

Σχετικές ειδήσεις