Η Haagen-Dazs στο φετινό Super Bowl με ένα σποτάκι που εκπλήσσει
Του Γιάννη Σκουφή
Σε αντίθεση με τις ταινίες «Fast & Furious», όπου κυριαρχεί η δράση και η ταχύτητα, το σχετικό διαφημιστικό σποτάκι έχει πιο χαλαρό ύφος. Ο Diesel και η Rodriguez οδηγούν ήρεμα με την οροφή κατεβασμένη, απολαμβάνοντας τη διαδρομή.
Κάποια στιγμή η Rodriguez ανοίγει μια μπάρα παγωτού Häagen-Dazs, όταν ξαφνικά εμφανίζεται ο Ludacris, ρωτώντας: «Τι έγινε με τη γρήγορη ζωή;». Ο Diesel απαντά χαμογελαστός: «Όχι σήμερα», καθώς ακούγεται στο background το «Cruisin’» του Smokey Robinson.
Παρά τα εντυπωσιακά teasers, που έδειχναν ένα Chevrolet Chevelle SS να επιταχύνει και να καταδιώκει ένα φορτηγό της Häagen-Dazs, το τελικό σποτ δίνει έμφαση στην απόλαυση της στιγμής αντί για την αδρεναλίνη. Σύμφωνα με τη Rachel Jaiven, επικεφαλής μάρκετινγκ της Häagen-Dazs, η παρουσία της εταιρείας στο Super Bowl είναι μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία.
Την ίδια στιγμή, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες φαίνεται να απουσιάζουν φέτος από το Super Bowl, παρά τη δυναμική τους παρουσία τα προηγούμενα χρόνια. Η Stellantis είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες που θα μετέχουν, με μια διαφήμιση για την Ram στο δεύτερο δεκάλεπτο, ενώ και η Jeep θα προβάλει το δικό της σποτ κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Αντίθετα, η Toyota, αν και επίσημος συνεργάτης του Super Bowl LIX, δεν θα έχει τηλεοπτική διαφήμιση, αλλά θα προωθήσει τα Land Cruiser και Sequoia (ένα μεγάλο SUV) με φυσική παρουσία στη Νέα Ορλεάνη. Σύμφωνα με το AdWeek, εκτός διαφημιστικής ζώνης θα μείνουν και οι Audi, BMW, Ford, General Motors, Kia, Honda, Hyundai και Volkswagen.