ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Nio EC7 είναι έτοιμο για τα μεγάλα σαλόνια

To Nio EC7 είναι έτοιμο για τα μεγάλα σαλόνια

Η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική εταιρεία δείχνει τα δόντια της και πως είναι έτοιμη για να πρωταγωνιστήσει και στην απαιτητική αγορά της Ευρώπης.

Του Γιάννη Σκουφή

Για τη Nio έχουμε γράψει συχνά-πυκνά. Είναι η κινεζική εταιρεία που στα μέρη μας έγινε γνωστή μέσα από το ηλεκτρικό της ρεκόρ στο Nürburgring, αλλά και για την πρωτοποριακή της ιδέα με τις εναλλάξιμες μπαταρίες που έχει ξεκινήσει να γίνεται πραγματικότητα και σε χώρες της Ευρώπης, όπως είναι η Νορβηγία και η Γερμανία.

Πλέον, η Nio που έχει αποδείξει τις υψηλές προδιαγραφές των αυτοκινήτων της και με τις πολύ καλές βαθμολογίες στο Euro NCAP, διευρύνει την γκάμα της με ένα μεγάλο SUV που τοποθετείται απέναντι στο Audi Q8 E-Tron.

Μάλιστα, έχει και ένα μεγάλο ατού, την τεράστια αυτονομία που θεωρητικά ξεπερνά τα 900 χιλιόμετρα χάρη σε μία τεράστια μπαταρία χωρητικότητας 150 kWh. Αυτή θα υπάρχει στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου, ενώ οι μικρότερες μπαταρίες θα είναι των 100 και 75 kWh.

Το σύστημα πρόωσης έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ για τετρακίνηση που αποδίδουν συνδυαστικά 653 ίππους και εξασφαλίζοντας ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 4,0 δεύτερα.

Από εκεί και πέρα το εντυπωσιακό EC7 φτάνει σε μήκος τα 4,968 μέτρα με την Nio να ισχυρίζεται πως είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,23.

Στο εσωτερικό βλέπουμε μία τυπική σύγχρονη διάταξη ενός κόκπιτ με δύο ψηφιακές οθόνες, όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας καθώς και όλα τα συστήματα υποβοήθησης τελευταίας γενιάς.

Στην Κίνα το EC7 θα ξεκινήσει να πωλείται από την ερχόμενη άνοιξη με τις τιμές να ξεκινούν από περίπου 65.000 ευρώ. Προς το παρόν δε έχει επιβεβαιωθεί η διάθεση του στην Ευρώπη, αλλά δεν βλέπουμε το λόγο γιατί να μη γίνει.