ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Urus, το SUV της Lamborghini εκτόξευσε τις πωλήσεις της μάρκας

Η Urus, το SUV της Lamborghini εκτόξευσε τις πωλήσεις της μάρκας

Ήταν αναμενόμενο ευθύς εξαρχής, αλλά τώρα ήρθαν και τα νούμερα για να επιβεβαιώσουν τις προβλέψεις.

Του Γιάννη Σκουφή

H προσθήκη ενός SUV στη γκάμα της Lamborghini αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, ενώ το ίδιο γίνεται και για τη μελλοντική συμμετοχή της μάρκας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Από την άλλη όμως είτε γιατί τα SUV είναι μόδα και τάση ανεξαρτήτως κατηγορίας και κλάσης είτε γιατί είναι εμφανώς πιο πρακτικά στην καθημερινή χρήση από τα κλασικά υπερ- αυτοκίνητα φέρνουν νέους πελάτες στις συγκεκριμένες μάρκας. Και εκτοξεύουν τις πωλήσεις και βεβαίως και τα κέρδη τους.

Τα νούμερα είναι χαρακτηριστικά και απόλυτα ενδεικτικά: το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε η Lamborghini πούλησε συνολικά 4.553 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, ενώ πέρυσι και το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, χωρίς την Urus, είχε πουλήσει μόλις 2.327. Σχεδόν τα μισά δηλαδή.

Το πόσο σημαντική ήταν εδώ η παρουσία της Urus είναι πως οι πωλήσεις των Aventador και Huracan μειώθηκαν από τις περσινές 2.317 μονάδες στις μόλις 1.860.

Η πιο σημαντική αγορά για τη Lamborghini είναι, με βάση τα νούμερα, οι ΗΠΑ και ακολουθούν η Κίνα, η Μεγάλη Βρετανία, η Ιαπωνία και η Γερμανία.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην gallery που ακολουθεί: