ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Netflix: Έρχεται η δεύτερη σεζόν του Squid Game;

Squid Game
142 εκατομμύρια συνδρομητές είδαν το Squid Game τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του στο Netflix

Ο δημιουργός της πιο επιτυχημένης σειράς του Netflix επιβεβαιώνει ότι γίνονται συζητήσεις με το Netflix για τον δεύτερο κύκλο.

Όχι ότι είχαμε αμφιβολίες, αλλά ο Hwang Dong-hyuk, σκηνοθέτης και σεναριογράφος του Squid Game, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με το Netflix για τη δεύτερη σεζόν του νοτιοκορεάτικου χιτ που έγινε παγκόσμιο φαινόμενο.

Την είδηση επιβεβαίωσε ο ίδιος ο σκηνοθέτης μιλώντας στον The Guardian: «Φυσικά και γίνονται συζητήσεις. Είναι αναπόφευκτο μετά την τεράστια επιτυχία [της σειράς]. Το σκέφτομαι. Έχω μια εικόνα πολύ υψηλού επιπέδου στο μυαλό μου, αλλά δεν πρόκειται να τη δουλέψω αμέσως», αποκάλυψε εξηγώντας ότι υπάρχει και μια ταινία που θέλει να κάνει και έτσι δεν έχει αποφασίσει ακόμα σε ποιο από τα δύο θα δώσει προτεραιότητα. «Θα μιλήσω με το Netflix», καταλήγει, ενώ φέρεται πως η ανακοίνωση της δεύτερης σεζός της σειράς θα έρθει πιο σύντομα από ό,τι περιμένουμε!

Αναλογιζόμενος πάντως την εξαντλητική δημιουργική διαδικασία της πρώτης σεζόν, ο νοτιοκορεάτης δημιουργός φρόντισε να τονίσει για ακόμα μια φορά (σ.σ. για το ακούν και κάποιοι εκεί στο Netflix): «Ήταν εξαντλητικό σωματικά, διανοητικά και συναισθηματικά. Συνέχισα να έχω καινούριες ιδέες και να αναθεωρώ τα επεισόδια καθώς τα γυρίζαμε οπότε η ποσότητας της δουλειάς πολλαπλασιαζόταν».

Θυμίζουμε ότι λίγο μετά την κυκλοφορία του Squid Game στην πλατφόρμα και συγκεκριμένα τις πρώτες μέρες της φρενίτιδας που είχε ξεσπάσει σαν τσουνάμι στο διαδίκτυο, ο Hwang είχε δηλώσει σχετικά με έναν ενδεχόμενο δεύτερο κύκλο ότι δεν είχε στα σκαριά κάποια σχέδια.

«Είναι αρκετά κουραστικό και μόνο που το σκέφτομαι, αλλά αν επρόκειτο να το κάνω, σίγουρα δεν θα ήταν μόνος μου. Έχω σκεφτεί να χρησιμοποιήσω μια ομάδα έμπειρων σεναριογράφων και σκηνοθετών».


Είμαστε παραπάνω από σίγουροι ότι το Netflix θα ικανοποιήσει κάθε αίτημα του δημιουργού. Και πώς να μην το κάνει άλλωστε, όταν το Squid Game είναι πλέον η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix (142 εκατομμύρια συνδρομητές τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας της) και σύμφωνα με το Bloomberg έχει αποφέρει στον γίγαντα του streaming μυθικά κέρδη που ξεπερνούν τα 900 εκατομμύρια δολάρια.


Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη: Ανακοινώθηκε και επίσημα η συνέχεια του Dune

Φώφη Γεννηματά: Με τρεις σημαίες καλυμμένο το φέρετρο με τη σορό για το λαϊκό προσκύνημα

Πολεμικό Ναυτικό: Άνοιξαν πυρ πλοία και υποβρύχια – Μήνυμα ετοιμότητα στον Ερντογάν