ΕΛΛΑΔΑ

Νέα απάντηση για το διαφημιστικό σποτ του τουρισμού: «Για να τελειώνουμε...»

Νέα απάντηση για το διαφημιστικό σποτ του τουρισμού: «Για να τελειώνουμε...»
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος.
INTIME NEWS

Μετά τις αντιδράσεις -κυρίως στα social media- για το κόστος του σποτ για τον τουρισμό και τα περί απευθείας ανάθεσης απο τον ΕΟΤ της σχετικής καμπάνιας τα οποία διαψεύστηκαν, προκλήθηκε νέος ντόρος σχετικά με μια ατάκα που συμπεριλαμβάνεται στο διαφημιστικό.

Συγκεκριμένα, υπήρξαν κάποιοι που υποστήριξαν πως μία από τις ατάκες του σλόγκαν είναι κλεμμένη από διαφήμιση καλλυντικών. Στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης αναφέρθηκε πως η φράση "Greek Summer is a state of mind" έχει αντιγραφεί από σλόγκαν εταιρείας καλλυντικών.

Τη δική του απάντηση για τον ντόρο που προκλήθηκε, έδωσε ο δημιουργός του κειμένου του βίντεο, Θανάσης Παπαθανασίου.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας:

Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, με τίτλο «Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών», ο κ. Παπαθανασίου έγραψε:

«Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind. Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Σε Ευρώπη και Αμερική η φράση έχει ξαναχρησιμοποιηθεί πολλές φορές.

Εμείς τη χρησιμοποιούμε στη μέση του κειμένου -δεν είναι καν σλόγκαν- για να πετύχουμε αυτό που είναι ο επικοινωνιακός μας στόχος και που οι "ειδικοί" της επικοινωνίας στο διαδίκτυο αδυνατούν να δουν:

Να καθιερώσουμε την έκφραση "Greek Summer” σαν την ανώτερη, την πιο ξεχωριστή μορφή διακοπών στη Μεσόγειο και να βρεθούμε έτσι ένα ποιοτικό σκαλί πάνω από τους ανταγωνιστές μας. Να το κάνουμε brand δηλαδή.

Για να εξηγήσουμε λοιπόν τι σημαίνει Greek Summer χρησιμοποιούμε μια ήδη γνωστή έκφραση αλλά την κάνουμε δική μας δίνοντάς της ελληνικό περιεχόμενο. Greek summer state of mind is…να είσαι με ανθρώπους που αγαπάς, συνδεδεμένος με τη φύση και να νιώθεις ελευθερία.

Τα συναισθήματα που δημιουργεί το ελληνικό καλοκαίρι είναι ακριβώς τα συναισθήματα που έχει ανάγκη να νιώσει ο πλανήτης μετά τον κορωνοϊό!

Αυτόματα, ο ξένος που βλέπει το σποτ νιώθει μέσα του τη διαφορά του Greek Summer από τα υπόλοιπα summer. Αυτό δηλαδή που έπρεπε να πετύχουμε μέσα σε αυτά τα 40 δευτερόλεπτα.

Το 1959, ο Αλμπέρ Καμύ μεθυσμένος από τα καλοκαίρια της Λέσβου έγραφε: "βαθιά στην καρδιά του χειμώνα ανακάλυψα μέσα μου ένα ανίκητο καλοκαίρι."

Το συναίσθημα αυτής της φράσης θέλαμε να νιώσει ο ξένος θεατής του σποτ και νομίζω ότι το μεταδώσαμε. Ελπίζω μόνο τώρα να μην ξεσηκωθούν οι κληρονόμοι του Καμύ».

Η ανάρτηση:

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Άρση μέτρων: Αυτά τα καταστήματα και υπηρεσίες ανοίγουν τη Δευτέρα 8 Ιουνίου

Ρoή Ειδήσεων