ΕΛΛΑΔΑ

Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: Νοσηλεύτρια με αυτοάνοσο παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου του κορονοϊού

Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: Νοσηλεύτρια με αυτοάνοσο παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου του κορονοϊού

Η 42χρονη νοσηλεύτρια παρουσίασε υψηλό πυρετό, πόνο και παράλυση στα κάτω άκρα αμέσως μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού.

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

Όπως αναφέρουν τοπικά μέσα, η 42χρονη νοσηλεύτρια έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου. Αμέσως παρουσίασε κόπωση και παράλυσε στα κάτω άκρα.

Την είδηση επιβεβαίωση και ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, μιλώντας στο OPEN.

Μάλιστα, όπως δήλωσε ο κύριος Γιαννάκος στο Newsbomb.gr «η νοσηλεύτρια έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, ανέβασε υψηλό πυρετό και πόνο στα άκρα και παράλυση στα κάτω άκρα, της χορηγείται ειδική αγωγή και οι επόμενες ημέρες είναι κρίσιμες».

Τι είναι το σύνδρομο Guillain-Barré

Είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Επίδομα 534 ευρώ: Από σήμερα οι δηλώσεις - Τι αλλάζει για τις αναστολές Φεβρουαρίου

Ροή Ειδήσεων