ΕΛΛΑΔΑ

Μύκονος: Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με τα «χρυσά καβουροπόδαρα» «κάρφωσε» τους influencers

Μύκονος: Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με τα «χρυσά καβουροπόδαρα» «κάρφωσε» τους influencers
Ο ιδιοκτήτης του ακριβού εστιατορίου στη Μύκονο
New York Post

Η απάντηση του ιδιοκτήτη με τα «χρυσά καβουροπόδαρα» στο ζευγάρι Καναδών που πλήρωσε 400 ευρώ για 12 στρείδια: «Δεν θα υποκύψουμε στους influencers στο όμορφο νησί της Μυκόνου»

Την δική του απάντηση έδωσε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στην Μύκονο, το οποίο σερβίρει «χρυσά καβουροπόδαρα», όταν έμαθε για το viral βίντεο του ζευγαριού Καναδών που έκανε γνωστό ότι πλήρωσαν πάνω από 400 ευρώ για 12 στρείδια και ένα ποτό στο συγκεκριμένο μαγαζί.

Υπενθυμίζεται ότι η Lindsay Breen και ο σύζυγός της Alex, 30 ετών, δείπνησαν σε εστιατόριο στη Μύκονο. Όπως η ίδια είπε σε συζήτησή της με τον σερβιτόρο εκείνος προσπαθούσε να τους πουλήσει τα πιο ακριβά πιάτα και να τους κοροϊδέψει αφού αρνιόταν να δώσει το μενού και στο τέλος τον αναλυτικό λογαριασμό.

Το ζευγάρι των Καναδών που πλήρωσε πάνω από 400 ευρώ για 12 στρείδια και δύο ποτά στο εστιατόριο της ΜυκόνουNew York Post

Έτσι ο Δημήτρης Καλαμαράς, ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου εστιατορίου σύμφωνα με τη New York Post έδωσε απαντήσεις λέγοντας πως είναι infuencers που προσπαθούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα.

Στο TripAdvisor ωστόσο το εστιατόριο από τις 1505 κριτικές έχει συγκεντρώσει 2.5 / 5 αστέρια με τα περισσότερα σχόλια να τον κατηγορούνε ότι και το ζευγάρι, Δηλαδή ότι δε δίνει τιμοκατάλογο και σε υποχρεώνει να παραγγέλνεις συγκεκριμένα πιάτα.

«Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους «influencers» που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα». είπε ο Καλαμαράς στο Kennedy News.

«Στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν προσελκύσει το όμορφο νησί της Μυκόνου», συνέχισε.

Ο ιδιοκτήτης απαντάει στις κατηγορίες

«Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καλαμαράς

Και πρόσθεσε λέγοντας: «Ισχυρίζεται ότι ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ και προσθέτει ότι «ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να θέλει να το προσφέρει». Παρόλα αυτά, έκανε μια παραγγελία. Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει ένα μενού».

«Ο σερβιτόρος μπορεί να βοηθήσει πριν παραγγείλει και καταναλώσει, όχι τη στιγμή που του ζητείται να πληρώσει τα χρεωμένα ποσά», είπε ο Καλαμαράς, αναφερόμενος στους ισχυρισμούς των Breens ότι ο Άλεξ πιέστηκε να πληρώσει τον ακριβό λογαριασμό. «Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πίνουν ό,τι θέλουν και μετά αρνούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς».

Και συνέχισε: «Κατανοώ ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να βρουν τις τιμές μας πέρα ​​από τον προϋπολογισμό τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους ακόμα κι αν δεν εκτιμούν την αξία των υπηρεσιών, της κουζίνας, της ιδέας και της εμπειρίας μας».

Στο τέλος σημείωσε: «Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, κάτι που μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά σίγουρα είναι μια εντελώς διαφορετική έννοια από τη δική μας».