ΕΛΛΑΔΑ

Πύλη της Hewlett Packard ο Πειραιάς

Πύλη της Hewlett Packard ο Πειραιάς

Συμφωνία με την COSCO και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διακίνηση των προϊόντων της στην Ευρώπη

Μια εξαιρετικά σημαντική συμφωνία για την Ελλάδα υπογράφτηκε χθες μεταξύ των εταιρειών Hewlett Packard, COSCO και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η συμφωνία των τριών επιχειρήσεων κολοσσών, καθιστά τη χώρα μας κύρια δίοδο για μεταφορά των προϊόντων της εταιρείας υπολογιστών σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η στρατηγική συμφωνία προβλέπει τη μεταφορά των προϊόντων της εταιρείας, μέσω της COSCO, στο λιμάνι του Πειραιά και τη μεταφορά τους από τα ελληνικά εμπορικά τραίνα στην Ευρώπη.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για πάνω από δύο τραίνα που θα αναχωρούν καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά και για ολόκληρο το χρόνο προς τις χώρες της Ευρώπης με τεράστια οφέλη τόσο για τον Πειραιά όσο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για κομβική συμφωνία που θα αποτελέσει εφαλτήριο της αναγεννητικής πορείας του Πειραιά έκανε λόγο ο Δήμαρχος της πόλης κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος.

«Ο Πειραιάς γυρίζει σελίδα. Ο Πειραιάς γίνεται πόλη - μοντέλο ανάπτυξης και δημιουργίας θέσεων εργασίας. Το λιμάνι μας δεν πωλείται αλλά αξιοποιείται. Το Μετρό ξεκίνησε, το Τραμ έρχεται, το Δημοτικό Θέατρο παραδίδεται», ανέφερε ο Δήμαρχος Πειραιά εκφράζοντας την απόλυτη ικανοποίηση του.

Η συμφωνία των τριών εταιρειών θα αποφέρει αυτομάτως αύξηση στα φορολογικά έσοδα του κράτους, αλλά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ αποτελεί και ένα μήνυμα προς άλλες πολυεθνικές εταιρείες να προβούν σε ανάλογες ενέργειες.

«Κερδίζουμε καθημερινά το στοίχημα για το νέο Πειραιά, της ελπίδας, της αλληλεγγύης και της ανάπτυξης. Σκοπεύω να καλέσουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, τους εκπροσώπους αυτής της κομβικής για τον Πειραιά και τη χώρα μας συμφωνίας, για να τους διαβεβαιώσω ότι ο Δήμος είναι αξιόπιστος εταίρος», πρόσθεσε ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος.

Από τα στελέχη της Hewlett-Packard τονίζεται ότι με αυτή τη συμφωνία συντομεύεται ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων της (υπολογιστές, laptops, εκτυπωτές) σε όλη την Ευρώπη κατά 4-6 ημέρες κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο λόγο για να αφήσει η εταιρεία τα σημαντικά λιμάνια της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ.