ΚΟΣΜΟΣ

Πρίγκιπας Χάρι: «Η Μέγκαν μου θυμίζει τη μητέρα μου, τα θυσίασε όλα»

Το πολύκροτο ντοκιμαντέρ του Netflix για το Χάρι και τη Μέγκαν
Το πολύκροτο ντοκιμαντέρ του Netflix για το Χάρι και τη Μέγκαν
ΑΡ

Ο Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ μίλησαν για όλα στην πρώτη σειρά του πολύκροτου ντοκιμαντέρ του Netflix που αναμένεται να προκαλέσει «σεισμό» στο παλάτι του Μπάκιγχαμ

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ λένε για μία ακόμη φορά τη δική τους εκδοχή της ιστορίας, αποκαλύπτοντας στο πρώτο μέρος του πολυαναμενόμενου ντοκιμαντέρ τους στο Netflix τα πάντα για τη σχέση τους, τα παράπονά τους απο τη βασιλική οικογένεια και τα «τραύματα» που κουβαλάνε ακόμη.

Ο Χάρι ακούγεται να λέει μεταξύ άλλων ότι θεωρεί καθήκον του να αποκαλύψει την «εκμετάλλευση» και το «ντιλ» με τα μέσα ενημέρωσης, λέγοντας ότι τα μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας θεωρούσαν την παρενόχληση της συζύγου του Μέγκαν ως «ιεροτελεστία».

Λέει ότι τα μέλη της βασιλικής οικογένειας αμφισβήτησαν οτι η Μέγκαν πρέπει να «προστατεύεται» από τους τίτλους των εφημερίδων και ο ίδιος είχε απαντήσει ότι η το θέμα ήταν το «φυλετικό στοιχείο». Η Μέγκαν θυσίασε τα πάντα «για να μπει στον κόσμο μου» πρόσθεσε,αλλά αργότερα εκείνος έκανε το ίδιο για να ενταχθεί στον «κόσμό της» στις ΗΠΑ. Το Netflix κατηγορήθηκε ότι χρησιμοποίησε παραπλανητικά πλάνα και φωτογραφίες στα τρέιλερ για να απεικονίσει το ζευγάρι να καταδιώκεται από τα μέσα ενημέρωσης.

Σε μια βασική ενότητα του ντοκιμαντέρ εξομολογείται επίσης ότι η Μέγκαν του θυμίζει πολύ τη μητέρα του την πριγκίπισσα Νταϊάνα με τον τρόπο που χειρίζεται τον εαυτό της, λέγοντας ότι είναι γεμάτη φροντίδα και συμπόνια, αλλά επίσης τα θυσιασε όλα για να παντρευτεί μέλος της βασιλικής οικογένειας.

Η Mέγκαν για την πρώτη της εμπειρία ρατσισμού

Η Μέγκαν θυμάται ότι πήγε σε μια συναυλία με τη μητέρα της Ντόρια, περίπου 16 λεπτά μετά το δεύτερο επεισόδιο. Οδηγώντας δίπλα από το Hollywood Bowl, λέει: «Εδώ τελείωσα το γυμνάσιο».

Βλέπουμε μια φωτογραφία της στη σκηνή, με τους συμμαθητές της, όλους με μακριά λευκά φορέματα να κουβαλούν κόκκινα τριαντάφυλλα. Η ίδια λέει: «Είναι επίσης η τελευταία συναυλία που πήγα εκεί. Πήγα με τη μαμά μου, και ήμασταν στο πάρκινγκ φεύγοντας, και η μαμά μου κόρναρε, καθώς αυτή η γυναίκα προσπαθούσε να καταλάβει πώς να βγει»

«Η γυναίκα γύρισε και ούρλιαξε τη λέξη απο νι (νέγρα) στη μαμά μου». Η Μέγκαν ανοιγόκλεισε τα μάτια της και έκανε μία παύση. «Θυμάμαι πώς έπιασε με τα χέρια της το τιμόνι, και όπως μπορούσες να δεις ότι ήταν τόσο σφιχτό, οι αρθρώσεις άσπρισαν και η ίδια ήταν σιωπηλή στο υπόλοιπο ταξίδι για το σπίτι. «Δεν μιλήσαμε ποτέ γι'αυτό».

Οι συμφωνίες με τον Τύπο

Ο Χάρι μίλησε επίσης για τις συμφωνίες που είχε η βασιλική βικογένεια με τον Τύπο - όπως το πότε θα πόζαραν για μερικές φωτογραφίες στις διακοπές τους με αντάλλαγμα να μείνουν μόνοι σε άλλες στιγμές σε μία προσπάθεια να προστατευθεί η ιδιωτική τους ζωή.

Λέει ότι ο Τύπος συχνά παραβίαζε αυτόν τον κανόνα και προσπαθούσε να τραβήξει φωτογραφίες ακόμα και σε ιδιωτικές στιγμές. Η συζήτηση συνεχίζεται με την πολύκροτη συνέντευξη της πριγκίπισσας Νταϊάνα με τον Μάρτιν Μπασίρ για την εκπομπή Panorama του BBC. Έκτοτε διαπιστώθηκε ότι η συνέντευξη ελήφθη με δόλια μεθόδους.

Ο Χάρι αναφέρεται σε αυτό, αλλά φαίνεται επίσης να προτείνει ότι ήταν μια ευκαιρία για την αείμνηστη μητέρα του να δώσει τη δική της εκδοχή της ιστορίας. «Αυτή η συνέντευξη στο Πανόραμα, νομίζω ότι όλοι τώρα ξέρουμε ότι εξαπατήθηκε για να δώσει τη συνέντευξη, αλλά ταυτόχρονα είπε την αλήθεια της εμπειρίας της», λέει. Ο Χάρι συνεχίζει, μιλώντας για τον χωρισμό των γονιών του.

Ο Δούκας του Σάσεξ λέει στο τρίτο επεισόδιο ότι πιστεύει ότι τα μέσα ενημέρωσης θεωρούν το «τραύμα» του ως μία ιστορία που «ελέγχουν». Στη συνέχεια, ο Χάρι μιλά για τη βασιλική ρότα, το σύστημα όπου διαφορετικοί τύποι και ραδιοτηλεοπτικοί φορείς κατανέμονται θέσεις για να καλύψουν τα μέλη της οικογένειας - περιγράφοντάς το ως επέκταση των δημοσίων σχέσεων του παλατιού.

Λέει: «Αν είσαι μέρος της βασιλικής ρότας, έχεις προτεραιότητα έναντι της ιστορίας έναντι όλων των άλλων. Όλες οι βασιλικές ειδήσεις περνούν από το φίλτρο όλων των εφημερίδων της βασιλικής ρότας, οι περισσότερες από τις οποίες, εκτός από την Telegraph, τυγχάνει να είναι ταμπλόιντ. «Αυτή η οικογένεια είναι δική μας προς εκμετάλλευση. Το τραύμα τους είναι η ιστορία μας και μία αφήγηση που πρέπει να ελέγξουμε» μοιάζουν να λένε.

Ο Χάρι είπε ότι έψαχνε για κάποιον που ήταν «πρόθυμος και ικανός» να αναλάβει όλα τα βαρίδια της σχέσης με ένα μέλος της βασιλικής οικογένειας και έπρεπε να κρατήσει τη σχέση τους μυστική από τα μέσα ενημέρωσης στην αρχή. Και αυτό γιατί κάθε σχέση που είχε, μέσα σε λίγες εβδομάδες άλλαζε λόγω της εισβολής των μέσων ενημέρωσης που «έφερνε τα πάνω κάτω» στη ζωή του νέου του συντρόφου και της οικογένειάς του.

Στις αρχές του επεισοδίου 1, το κοινό ρίχνει μία ματιά στην οικογενειακή ζωή των Σάσεξ από το σπίτι τους στην Καλιφόρνια. Ένα ζωντανό ηλιοβασίλεμα εμφανίζεται στην οθόνη και ακούγεται η Μέγκαν να ρωτά το μεγαλύτερο παιδί τους, τον Άρτσι, πώς θα το περιέγραφε. «Λοιπόν, όλα έγιναν όμορφα», απαντά το νήπιο, που είναι σήμερα τριών ετών. Το ηχητικό απόσπασμα από την πρώτη φορά που τον ακούσαμε να μιλά δημόσια συνοδεύεται από ένα κλιπ του να τρέχει έξω από το σπίτι του στο Mοντεσίτο.

«Το πρόσωπό μου ήταν παντού»

«Η ζωή μου ήταν παντού, τα ταμπλόιντ είχαν καταλάβει». Περίπου οκτώ λεπτά μετά το δεύτερο επεισόδιο, η Meghan μιλά για τον αντίκτυπο του ενδιαφέροντος του Τύπου σε αυτήν όταν άρχισε να βγαίνει με τον πρίγκιπα Χάρι.

«Οι γείτονές μου μου έδωσαν μήνυμα λέγοντας ότι χτυπούν τις πόρτες όλων, προσπαθούν να σε βρουν», λέει. Πάνω από πλάνα μικρών καμερών συνδεδεμένων σε ένα σπίτι, προσθέτει: «Είχαν πληρώσει ορισμένους γείτονες για να βάλουν σαν μια ζωντανή κάμερα στην πίσω αυλή μου.

«Ξαφνικά ήταν σαν τα πάντα στη ζωή μου να έγιναν πολύ πιο νησιωτικά. Όπως όλες οι κουρτίνες τραβήχτηκαν, όλα τα στόρια τραβήχτηκαν - ήταν τρομακτικό. «Το πρόσωπό μου ήταν παντού, η ζωή μου ήταν παντού, τα ταμπλόιντ είχαν καταλάβει τα πάντα».

Η παιδική ηλικία και η πριγκίπισσα Νταϊάνα

Υπάρχει ένας ολόκληρος σωρός άλλων αναμνήσεων σχετικά με τις πρώτες μέρες του ζευγαριού στο πρώτο επεισόδιο.. Αλλά καθώς το επεισόδιο εξελίσσεται, ο Χάρι αρχίζει να αναφέρεται στη μητέρα του, την αείμνηστη πριγκίπισσα Νταϊάνα.

«Νομίζω ότι για τόσους πολλούς ανθρώπους στην οικογένεια, ειδικά τους άντρες, μπορεί να υπάρχει ο πειρασμός να παντρευτούν κάποιον που θα ταίριαζε στο καλούπι, σε αντίθεση με κάποιον που ίσως προορίζεται να είσαι μαζί του», λέει ο Χάρι.

«Η μαμά μου σίγουρα πήρε τις περισσότερες από τις αποφάσεις της, αν όχι όλες, μέσα από την καρδιά της, και εγώ είμαι ο γιος της μητέρας μου». Το επεισόδιο χρησιμοποιεί γενναιόδωρα πλάνα αρχείου, δείχνοντας μεταξύ άλλων την πριγκίπισσα Νταϊάνα που φεύγει από το νοσοκομείο το 1984 με τον πρίγκιπα Κάρολο, όπως ήταν τότε, με τον νεογέννητο γιο της Χάρι στην αγκαλιά της.

Ακολουθούν πολλά ακόμα αποσπάσματα αρχείου. «Θα θυμάμαι πάντα το πονηρό της γέλιο», λέει ο Χάρι. Αλλά, σε ένα μήνυμα για το τι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ακολουθήσει, προσθέτει: «Η πλειονότητα των αναμνήσεων μου είναι ότι με κατακλύζουν οι παπαράτσι».

Ο θάνατος της Νταϊάνα

Για την απόφασή του να παραιτηθεί από τα βασιλικά καθήκοντα το 2020, ο Χάρι παραδέχεται: «Δέχομαι ότι θα υπάρχουν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που ουσιαστικά διαφωνούν με αυτό που έχω κάνει και πώς το έχω κάνει. Αλλά ήξερα ότι έπρεπε να κάνω ό,τι μπορούσα για να προστατεύσω την οικογένειά μου», προσθέτει.

Το ντοκιμαντέρ πήρε μία ζοφερή τροπή καθώς το επεισόδιο επεκτάθηκε στον θάνατο της πριγκίπισσας Νταϊάνα το 1997. Ακούγεται συγκινητική μουσική πιάνου, καθώς ο νεαρός Χάρι και ο Ουίλιαμ βάζουν λουλούδια στο φέρετρο της μητέρας τους.

Στη συνέχεια, ο Χάρι σημειώνει: «Το Ηνωμένο Βασίλειο σάρωσε εμένα και τον Γουίλιαμ ως παιδιά. Η προσδοκία να δουν εμένα και τον Γουίλιαμ έξω και τριγύρω ήταν πολύ δύσκολη για εμάς τους δυο»

Σχετικές ειδήσεις:

Mέγκαν-Χάρι: Αντίστροφη μέτρηση για το ντοκιμαντέρ-«Πολεμικό» το κλίμα

Ο Χάρι κηρύσσει «πόλεμο» στο παλάτι: «Το παιχνίδι είναι βρώμικο»

Fake news με το «καλημέρα» για Χάρι-Μέγκαν: Η παραπλανητική φωτογραφία