Νέα στοιχεία για τον εκτροχιασμό του τρένου στη Νέα Υόρκη
Ο οδηγός είπε στις αρχές ότι ένιωθε να ζαλίζεται και είχε χάσει την συγκέντρωσή του λίγο πριν από τη συντριβή, καθώς το τρένο μπήκε στην επικίνδυνη στροφή με ταχύτητα τρεις φορές μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο.
Η πηγή είπε ότι τα τρένα του προαστιακού της εταιρείας Metro-North, συμπεριλαμβανομένης της μοιραίας αμαξοστοιχίας, είναι εξοπλισμένα με δύο συστήματα ασφαλείας ώστε να προειδοποιούν τους οδηγούς εάν αυτοί είναι κουρασμένοι ή έχει αποσπαστεί η προσοχή τους. Όταν το τρένο βρίσκεται εν κινήσει το σύστημα παράγει έναν ήχο ειδοποίησης κάθε 25 δευτερόλεπτα εκτός εάν ο μηχανικός πατήσει, έστω και ελαφρά, το γκάζι ή το χειριστήριο. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στον ήχο ειδοποίησης, τότε το σύστημα θέτει αυτόματα σε λειτουργία τα φρένα του τρένου.
Το τρένο που εκτροχιάστηκε διέθετε το σύστημα προειδοποίησης για τον οδηγό, είπε η πηγή. Ωστόσο η καμπίνα από την οποία οδηγούσε ο Ροκφέλερ το τρένο δεν είχε το εν λόγω σύστημα. «Το τρένο είχε το σύστημα. Η καμπίνα ελέγχου όχι», πρόσθεσε η πηγή, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Η ομοσπονδιακή Διοίκηση Σιδηροδρόμων και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με τα συστήματα συναγερμού του τρένου που εκτροχιάστηκε, αναφέρει το Ρόιτερς,