MEDIA

Ινστιτούτο Reuters 2020: Το Newsbomb.gr στην κορυφή των top brands στα ηλεκτρονικά media

Ινστιτούτο Reuters 2020: Το Newsbomb.gr στην κορυφή των top brands στα ηλεκτρονικά media

Media: Το Newsbomb.gr και για το 2020 βάζει την σφραγίδα του και βρίσκεται στην κορυφή της ενημέρωσης στην Ελλάδα - Σύμφωνα με τη νέα έκθεση Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters για το 2020 το Newsbomb.gr είναι το διαδικτυακό μέσο με την μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στην Ελλάδα

Το Newsbomb.gr βρίσκεται στην κορυφή ασταμάτητα, από το Νοέμβριο του 2014 μέχρι και σήμερα σε όλες τις επίσημες μετρήσεις και παραμένει το πιο έγκυρο και έγκριτο ειδησεογραφικό μέσο στην Ελλάδα.

Ενδεικτικό της αποδοχής των αναγνωστών είναι και το γεγονός ότι κάθε χρόνο από το 2016, μέχρι και σήμερα το Newsbomb.gr είναι στην κορυφή όλων των reports του Reuters Institute για την Ελλάδα και πάντα πρώτο στα top brands στο χώρο των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.

Είναι δηλαδή το ειδησεογραφικό site με την μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στην χώρα μας.

top1.jpg
Digital News Report 2020 - Reuters Institute

Όπως αναφέρει η έκθεση το Newsbomb.gr και το 2020 διατηρεί την κορυφαία θέση για αρκετά χρόνια με την εντυπωσιακή κάλυψη ειδήσεων (34% εβδομαδιαία πρόσβαση), παρά το γεγονός ότι η online αγορά των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά κατακερματισμένη, με αρκετούς νέους ψηφιακούς παίκτες.

Όσον αφορά τις χρησιμοποιούμενες συσκευές για την ενημέρωση στην Ελλάδα, η μεγάλη αλλαγή είναι ότι πλέον η πλειονότητα (68%) χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο (έναντι ποσοστού 47% το 2016), ενώ αντίστοιχα έχει υποχωρήσει η χρήση υπολογιστή από το 72% το 2016 σε 62% το 2020.

Η αγορά μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έκθεση, χαρακτηρίζεται από μία online πανσπερμία και ένα από τα υψηλότερα στον κόσμο ποσοστά χρήσης των social media ως πηγών ενημέρωσης, αλλά με πτωτική τάση διαχρονικά.

Το 2020 το 92% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι ενημερώνονται διαδικτυακά (έναντι 96% το 2016), ενώ από αυτούς το 71% ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (έναντι 74% το 2016).

Ο ένας στους δέκα ερωτηθέντες (11%) εμφανίζεται πρόθυμος να πληρώνει για online ενημέρωση, ενώ όσον αφορά τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ενημέρωση προηγείται το Facebook (57%) και ακολουθούν YouTube (32%), Facebook Messenger (22%), Viber (17%), Instagram (16%) και Twitter (13%).

Η διείσδυση του διαδικτύου πάντως παραμένει χαμηλά στη χώρα μας σε σχέση με άλλα κράτη.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Καταγράφουμε την επικαιρότητα με όρους δημοσιογραφίας, με άποψη και ελευθεροτυπία, χωρίς αγκυλώσεις και εμμονές.

Ακολουθήστε το Newsbomb.gr στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Twitter

Ακολουθήστε μας στο Instagram