MEDIA

Survivor All Star: Τηλεθέαση και αύξηση σε ποσοστά για τη Φαίη Σκορδά

Survivor All Star
Στιγμιότυπο από το Survivor All Star

Το Survivor All Star έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στην πρωινή ζώνη με τα ποσοστά της τηλεθέασης για τη Φαίη Σκορδά να αυξάνονται.  

Η έλευση του «Survivor All Star» στην prime time του ΣΚΑΪ θα φέρει μεγάλες αλλαγές στους πίνακες τηλεθέασης. Το πρότζεκτ θα «κονταροχτυπηθεί» από τις 16 Ιανουαρίου, με τις παραγωγές μυθοπλασίας και το «Master Chef» και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο.

Ωστόσο, το «Survivor» έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα και στην πρωινή ζώνη. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ «εκμεταλλεύονται» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ριάλιτι επιβίωσης προβάλλοντας αποκλειστικά θέματα, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με πρόσωπα. Έτσι, τις καθημερινές, η Φαίη Σκορδά έχει χρησιμοποιήσει ένα μεγάλο μέρος της θεματολογίας του «Πρωινού μας» για να μεταφέρει όσα συμβαίνουν στον Άγιο Δομίνικο. Το αποτέλεσμα είναι να ανεβαίνει «επικίνδυνα» στους πίνακες της Nielsen και να «κοντράρει» πολύ τους αντιπάλους στην πρωινή ζώνη.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες, στο δυναμικό κοινό, την πρώτη θέση κέρδισε ο Γιώργος Λιάγκας με το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 κάνοντας 15,7%. Στο σύνολο το «Πρωινό Μας» σημείωσε 13,3%. Η εκπομπή «Super Κατερίνα» του ALPHA έκανε 11,9%, το «Πάμε Δανάη!» του MEGA με τη Δανάη Μπάρκα 10,5%, το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του OPEN 8,1% και το «Breakfast@STAR» με τους Ελένη Χατζίδου και Ετεοκλή Παύλου 1,9%.

Όσον αφορά στο γενικό σύνολο; Το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 άγγιξε το 18,6% ενώ το «Πρωινό Μας» ανέβηκε στο 14,5%. Η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε στην τρίτη θέση με 10,3%, η Δανάη Μπάρκα ακολούθησε με 9%, η Μπέττυ Μαγγίρα βρέθηκε να κάνει 6,4% στο OPEN και το δίδυμο του STAR αρκέστηκε στο 3,3%.

Η τηλεθέαση του «Survivor All Star»

Το ριάλιτι επιβίωσης, στο δεύτερο επεισόδιο, σημείωσε 31% στο σύνολο φτάνοντας σε τέταρτο (23.00-23.15) μέχρι και το 37,8%. Στο δυναμικό κοινό, τα ποσοστά ήταν μεγαλύτερα κάνοντας 33,7%.

Να σημειωθεί ότι, στην πρεμιέρα, το πρότζεκτ «χτύπησε κόκκινο» στην τηλεθέαση με μέσο όρο 40,3% στο δυναμικό κοινό (18-54) και 39,2% στο γενικό σύνολο του κοινού. Η τηλεθέαση στα επιμέρους κοινά ήταν ακόμα υψηλότερη με ποσοστό 41,7% στους άντρες (25-44) και 45,5% αντίστοιχα στις γυναίκες (25-44).

Σχετικές ειδήσεις

Survivor All Star: Τι απαντά στον Νίκο Μπάρτζη ο Τριαντάφυλλος

Survivor All Star - Τηλεθέαση: Τι ποσοστά έκανε στο δεύτερο επεισόδιο

Survivor All Star: Ποιες παίκτριες έχουν σχέση με επώνυμα πρόσωπα