Τηλεθέαση: Voice ή σειρές; Τελικά τι θέλουν οι τηλεθεατές
Το πρώτο μισό της σεζόν φτάνει στο τέλος του σε λίγες εβδομάδες και τα στελέχη κάνουν τον απολογισμό τους. Προγράμματα κερδίζουν το κοινό, άλλα
δυσκολεύονται ενώ κάποια αποχαιρετούν τους τηλεθεατές αφήνοντας κενό στον
προγραμματισμό. Μέχρι να δούμε όμως τις αλλαγές που θα έρθουν, τα μηχανάκια
της Nielsen συνεχίζουν να στέλνουν τα «ραβασάκια» τους, χαρίζοντας είτε
χαμόγελα είτε δυσαρέσκεια στα στελέχη.
Τι έδειξαν, όμως, για το βράδυ της Κυριακής; Το μουσικό σόου «Voice» του ΣΚΑΪ τερμάτισε στην πρώτη θέση κάνοντας 18,2% στο σύνολο και 15,8% στο δυναμικό
κοινό. Οι σειρές του MEGA κράτησαν ένα μερίδιο κοινού και απέσπασαν θετικές
κριτικές. Συγκεκριμένα, το «Famagusta» κατέγραψε 16,8% στο σύνολο και 11%
στους τηλεθεατές 18-54. Οι «17 κλωστές» έκαναν 15,9% και 11,7% αντίστοιχα.
Στο μέτωπο του ALPHA, το σίριαλ «Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» έκανε
9,5% στο σύνολο και 11,6% στο δυναμικό κοινό. Το ριάλιτι «Φάρμα» του STAR
έκανε 8% στο σύνολο και 9,5% στους τηλεθεατές 18-54. Όσον αφορά στο «After
Dark» του OPEN; Η εκπομπή σημείωσε 7,2% στο σύνολο και 7,3% στο δυναμικό
κοινό.
Στη ζώνη των 20.00, το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 «Ποιος θέλει να γίνει
εκατομμυριούχος;» έπαιξε χωρίς ιδιαίτερο αντίπαλο στον τομέα της ψυχαγωγίας
συγκεντρώνοντας 18,2% στο σύνολο και 15,8% στο δυναμικό κοινό.