Τι βλέπουν οι τηλεθεατές τα βράδια– Ποια προγράμματα «πέφτουν», ποια ανεβάζουν στροφές
Καθαρά Δευτέρα, χθες, όμως όλοι οι πρωταγωνιστές της βραδινής ζώνης βρέθηκαν
στη θέση τους και διεκδίκησαν το δικό τους μερίδιο τηλεθεατών.
Έτσι, το «MasterChef» του STAR έκανε 12,6% στο σύνολο και 15,5% στους
τηλεθεατές 18-54 κερδίζοντας το στοίχημα του δυναμικού κοινού. Η σειρά του
ALPHA, «Άγιος Έρωτας», κατέγραψε 17,5% στο σύνολο και 14,4% στο δυναμικό
κοινό. Ο «Τιμωρός», που πήρε το lead in, έκανε 14,1% και 12,3% αντίστοιχα. Ο
ALPHA έχει δημιουργήσει μία δυνατή ζώνη με σειρές με τον «Άγιο Έρωτα» να
πρωταγωνιστεί σταθερά και τον «Τιμωρό» να ανεβάζει στροφές.
Στο μέτωπο του ΑΝΤ1, το «Grand Hotel» έκανε 16,6% στο σύνολο και 11,9% στο
δυναμικό κοινό ενώ τα «Παιχνίδια εκδίκησης» 13,6% και 12,6% αντίστοιχα. Το
κανάλι του Αμαρουσίου παλεύει με δυνατές ιστορίες απέναντι στον ανταγωνισμό
και θα έχει ενδιαφέρον πώς θα κλείσει η χρονιά. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα
πληροφορίες, το «Grand Hotel» αναμένεται να πάρει το πράσινο φως για του
χρόνου αφού τα στελέχη είναι ικανοποιημένα από την πορεία του.
Στο MEGA, η κωμωδία «Έχω παιδιά» έκανε 10,2% και 11,8% ενώ «Η γη της
ελιάς» εμφανίζεται με χαμηλότερα από τα συνηθισμένα ποσοστά, που
μεταφράστηκαν χθες σε 16,1% και 10,5%.
Στον ΣΚΑΪ, η εκπομπή «Prime time» έκανε 5,1% στο σύνολο και 6,5% στο
δυναμικό κοινό. Στην ΕΡΤ1, «Η Παραλία» σημείωσε 3,7% και 3,4% αντίστοιχα.