ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Νέα σύσκεψη για τις αυξημένες τιμές - Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Νέα σύσκεψη για τις αυξημένες τιμές - Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Στο επίκεντρο της κυβέρνησης οι αδικαιολόγητα υψηλές τιμές των ναύλων  - Ποια είναι τα επικρατέστερα σενάρια για αποκλιμάκωση

Συνεχίζονται οι διεργασίες στην κυβέρνηση για βρεθεί τρόπος αντιμετώπισης των υψηλών τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, έπειτα κι από την πρωϊνή κυβερνητική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου.

Συγκεκριμένα, η σύσκεψη ολοκληρώθηκε χωρίς να ληφθεί κάποια συγκεκριμένα απόφαση, ενώ ακολουθεί αργότερα σήμερα σύσκεψη με εκπροσώπους της ένωσης ακτοπλόων.

Όπως αναφέρει και ο ΣΚΑΪ, η κυβέρνηση επικεντρώνεται στην αξιολόγηση της κατάστασης και της εντατικοποίηση των ελέγχων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, απομακρύνονται λύσεις του τύπου φορολόγησης υπερκερδών ή επιβολής πλαφόν, αλλά προσανατολίζεται η κυβέρνηση στην κατεύθυνση της αξιοποίησης όλων των εργαλείων που προσφέρει το δίκαιο του ανταγωνισμού μέσω των σαρωτικών ελέγχων.

Μιλώντας το πρωί της Τρίτης στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, έδωσε το στίγμα λέγοντας ότι «κάθε οργανωμένη πολιτεία έχει δύο δυνατότητες, η πρώτη είναι ο ανταγωνισμός και η επιτροπή ανταγωνισμού και η δεύτερη οι έλεγχοι για αισχροκέρδεια, υπάρχει και ειδική υπηρεσία που οφείλει να κάνει ελέγχους».

«Θα προσεγγίσουμε το θέμα τεκμηριωμένα και όχι με λαϊκίστικες αντιλήψεις» τόνισε ο κ. Χατζηδάκης και συμπλήρωσε πως «προφανώς δεν γίνεται να κάνουμε μια κρατική ακτοπλοϊκή εταιρεία».

Το όπλο που έχουμε πρωτίστως είναι ο ανταγωνισμός, τόνισε ο υπουργός Οικονομικών, συμπληρώνοντας ότι τον πρώτο ρόλο τον έχει το υπουργείο Ναυτιλίας με συγκεκριμένους κανόνες. «Πάντως, ο ανταγωνισμός είναι η πρώτη και βασική απάντηση, πρέπει να βρεθούμε απέναντι σε κάθε καρτέλ» τόνισε.

Και συνέχισε ο κ. Χατζηδάκης: «Πρωτίστως ο πολίτης είναι στο μυαλό μας, δεν πρέπει να ξεχνάμε τον μέσο άνθρωπο, αν δεν τον υπερασπιστούμε εμείς, δεν θα τον υπερασπιστεί κανείς».

Συμπλήρωσε ότι η ελληνική ακτοπλοΐα λόγω και της κρίσης, έχει περάσει από περίοδο δικής της κρίσης που δημιούργησε αναταράξεις στον κλάδο και επιχειρείται σταθεροποίηση αλλά όχι επί ζημία των επιβατών.