Διαμαρτυρία Greenpeace για λιγνίτη
Στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο κέντρο της Αθήνας ακτιβιστές της...
Στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο κέντρο της Αθήνας ακτιβιστές της Greenpeace παρέδωσαν ένα τόνο άνθρακα, στο πλαίσιο διαμαρτυρίας τους για την επικινδυνότητα του λιγνίτη. Με κεντρικά συνθήματα «Απελευθερώστε την Ελλάδα από το λιγνίτη» και «Ο λιγνίτης σκοτώνει», αγόρια και κορίτσια της οργάνωσης πραγματοποίησαν συμβολική καθιστική διαμαρτυρία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η οργάνωση, η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας θα πρέπει να επιτευχθεί μέσω της ανάπτυξης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της εξοικονόμησης ενέργειας και τις απεξάρτησης της Ελλάδας από την χρήση λιγνίτη στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή