Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου: Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας «Ηλέκτρα7»
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
·
14.04.2025 - 14:59
Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας «Ηλέκτρα7», της σύμπραξης της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου με το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου