Το κλασικό Mini επιστρέφει με 110 ίππους και maxi τιμή
Του Γιάννη Σκουφή
Η βάση του πρότζεκτ είναι το αμάξωμα του Mini Mk5 Sportspack, η πιο φαρδιά εκδοχή που κατασκευαζόταν από το 1997 έως και το 2001. Ωστόσο, τα μηχανικά μέρη έχουν αναβαθμιστεί πλήρως. Ο κινητήρας μεγάλωσε από τα 1.275 στα 1.310 κυβικά και απέκτησε νέα κυλινδροκεφαλή, διπλό ψεκασμό και χειροποίητη εξάτμιση με δύο απολήξεις.
Η απόδοση εκτοξεύθηκε από τους αρχικούς 63 στους 110 ίππους και το κιβώτιο ταχυτήτων ενισχύθηκε για να αντέχει την αύξηση της ροπής. Το σύστημα ανάρτησης ρυθμίστηκε για χρήση σε δημόσιο δρόμο, τα φρένα είναι αεριζόμενα, ενώ οι κλασικές ζάντες έχουν αντικατασταθεί από νέες 13άρες της Callum.
Το design παραμένει πιστό στην παράδοση, αλλά με μοντέρνες πινελιές. Η Wood & Pickett προσθέτει τα χαρακτηριστικά φαρδιά φτερά της, σπορ προφυλακτήρες και φώτα LED. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το ξύλινο ταμπλό, εμπνευσμένο από τις εκδόσεις Margrave των '60s, οι μεταλλικοί διακόπτες για τα φώτα ομίχλης και το καλοριφέρ, καθώς και μια μικρή οθόνη αφής με υποστήριξη Apple CarPlay.
Όλα τα σύγχρονα Mini θα κατασκευάζονται στο χέρι, κατά παραγγελία. Η τιμή τους θα ξεκινά από περίπου 88.000 ευρώ, ενώ κάθε ένα θα διαμορφώνεται ανάλογα με τα θέλω του ιδιοκτήτη του.