KuKirin G4 Max: Ένα ηλεκτρικό πατίνι υψηλών επιδόσεων

Με δύο ισχυρούς κινητήρες και τελική ταχύτητα 87 χλμ./ώρα το KuKirin G4 Max είναι ό,τι πιο ακραίο υπάρχει στην κατηγορία των ηλεκτρικών πατινιών.

Του Γιάννη Σκουφή

Η αγορά των ηλεκτρικών πατινιών έχει «ξεφύγει» τα τελευταία χρόνια και το G4 Max της KuKirin έρχεται να το επιβεβαιώσει, μιας και φτάνει τα 87 χλμ./ώρα! Και όχι, δεν πρόκειται για κάποιο μοντέλο για πίστα ή πρωτότυπο, αλλά για όχημα παραγωγής που ήδη κυκλοφορεί στην Ευρώπη. Έστω κι αν αυτή τη στιγμή είναι εξαντλημένο, με την εταιρεία να κρατά λίστα αναμονής.

Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της KuKirin, η οποία έχει παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2018 και εξειδίκευση στα ισχυρά πατίνια. Το G4 Max εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, καθένας από τους οποίους αποδίδει έως και 1.600 W, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 41 Nm ανά μοτέρ. Με αυτά τα νούμερα μπορεί να ανέβει ανηφόρες κλίσης έως και 38°, κάτι που το κάνει κατάλληλο ακόμη και για περιοχές με έντονο ανάγλυφο.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35,2 Ah και λειτουργεί στα 60 V. Η θεωρητική αυτονομία φτάνει τα 95 χιλιόμετρα, όμως στην πράξη η χρήση και των δύο κινητήρων, σε συνδυασμό με το βάρος και την ταχύτητα, αναμένεται να μειώσει σημαντικά το συγκεκριμένο νούμερο. Στα θετικά στοιχεία το ότι η μπαταρία είναι αποσπώμενη, γεγονός που επιτρέπει την αλλαγή της με άλλη φορτισμένη.

Το G4 Max διαθέτει πλήρες σύστημα ανάρτησης με πιρούνι μπροστά και πίσω αμορτισέρ, ενώ χρησιμοποιεί κανονικούς τροχούς 12 ιντσών κατάλληλους και για εκτός δρόμου διαδρομές. Το πλαίσιο του πατινιού είναι αναδιπλούμενο, μεν, αλλά το βάρος των 64 κιλών καθιστά δύσκολη τη μεταφορά του.

Η επιβράδυνση γίνεται μέσω υδραυλικών δισκόφρενων -απαραίτητα για τέτοιες ταχύτητες- ενώ η γενικότερη σχεδίαση του τιμονιού είναι λιτή με LCD οθόνη που εμφανίζει ταχύτητα, αυτονομία και διάρκεια διαδρομής. Αν και δεν αναφέρεται από την εταιρεία, πιθανότατα υπάρχει και συμβατή εφαρμογή για κινητό, ειδικά για όσους θέλουν να περιορίσουν την ισχύ κατά τις πρώτες διαδρομές.

Η τιμή του G4 Max στην Ευρώπη είναι 2.300 ευρώ, μειωμένη σημαντικά από την αρχική τιμή των 3.600 ευρώ. Ωστόσο, με τέτοιες επιδόσεις και χαρακτηριστικά, το G4 Max δεν είναι για όλους. Είναι ένα όχημα για όσους γνωρίζουν τι κάνουν, φορούν πλήρη προστατευτικό εξοπλισμό και σίγουρα δεν το χρησιμοποιούν σε ποδηλατόδρομους ή πεζοδρόμια. Τουλάχιστον για όσους τηρούν τον ΚΟΚ.

Διαβάστε επίσης