ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ

Γιατί τον αλλάζει;

Γιατί τον αλλάζει;

Είναι φανερό πλέον ότι ο μέχρι σήμερα τσάρος της ελληνικής οικονομίας, κ. Στουρνάρας, μας κουνάει το μαντήλι και πάει σε άλλο κυβερνητικό ή τραπεζικό πόστο.


Τον αλλάζουν, λοιπόν, και βάζουν άλλον στη θέση του. Ε, και; Τι έγινε δηλαδή; Μήπως θα αλλάξει και η κυβερνητική πολιτική στον οικονομικό τομέα;

Όχι βέβαια. Γιατί οποιοσδήποτε αναλάβει το υπουργείο Οικονομικών, εκτελεστής των εντολών και των συμφωνιών με την τρόικα θα είναι, γιατί τα μέτρα έχουν ήδη συμφωνηθεί, υπογραφεί στα διάφορα μνημόνια και κανείς υπουργός Οικονομικών, ούτε καν ο πρωθυπουργός, μπορούν να τα αλλάξουν.

Οπότε το ερώτημα είναι γιατί αλλάζει τον Στουρνάρα ο Σαμαράς. Η απάντηση είναι απλή. Γιατί ο Στουρνάρας έκλεισε τον κύκλο του και το έργο του. Όχι γιατί είναι ένας αποτυχημένος υπουργός, καθώς έκανε ό,τι μπορούσε και ό,τι έπρεπε κινούμενος στις δαγκάνες της τρόικα, αλλά γιατί είναι πλέον μία στυμμένη λεμονόκουπα για την κυβέρνηση.

Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για τον Στουρνάρα, αλλά και για την κυβέρνηση που χρειάζεται τώρα έναν αποδιοπομπαίο τράγο.

Ο Στουρνάρας έκανε τη «βρώμικη» δουλειά και τώρα πρέπει να φύγει αίροντας τις αμαρτίες των μνημονίων, που και ο ίδιος υπέγραψε.

«Δεν θα γίνω σάκος του μποξ» είπε προχθές ο κ. Στουρνάρας. Αμ, δεν είναι στο χέρι του όμως. Ποτέ ο πυγμάχος δεν ρώτησε το σάκο του μποξ, πότε και αν πρέπει να τον χτυπήσει. Τον χτυπάει όσο και όποτε θέλει.

Δηλαδή, με λίγα λόγια, σε ό,τι αφορά την αλλαγή της ηγεσίας στο υπουργείο Οικονομικών, η μόνη φράση που ταιριάζει είναι: «άλλαξε τα ρούχα του ο Μανωλιός και τα 'βαλε αλλιώς».

ΥΓ: Και μην ξεχνάμε το δικό μας ραντεβού απόψε, 11 το βράδυ, στην τηλεόραση του «Ε», στην παρέα μας όπου «Όλοι οι καλοί χωράνε».

Απόψε ο Νίκος Μακρόπουλος τραγουδάει μεγάλες λαϊκές επιτυχίες, ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μπογδάνος κάνει ένα μοναδικό «one man show» και ο Χρήστος Παπαδόπουλος από τα «Παιδιά από την Πάτρα» παντρεύει την ποντιακή λύρα με το μπουζούκι, σε μία μοναδική συνάντηση δύο διαφορετικών ήχων της ελληνικής μουσικής.