ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί ξεφορτώνονται τα Cybertruck;

Γιατί ξεφορτώνονται τα Cybertruck;

Μπορεί να ακούγεται παράλογο αλλά όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες πουλάνε τα Cybertruck τους έχοντας τα οδηγήσει ελάχιστα.

Του Γιάννη Σκουφή

Το Cybertruck είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα μοντέλα της δεκαετίας, αλλά και ένα από τα πιο αργοπορημένα που έχουν μπει στην παραγωγή. Μάλιστα ακόμα, αν και έχουμε μπει για τα καλά στο 2024, ο ρυθμός παραγωγής δεν μπορεί να καλύψει την τεράστια ζήτηση που υπάρχει.

Για αυτό ακριβώς το λόγο αρκετοί που κατάφεραν να μπουν ψηλά στη λίστα αναμονής και έχουν ήδη παραλάβει από τους πρώτους ένα Cybertruck, προτιμούν να το πουλήσουν σε τιμή αρκετά υψηλότερα από αυτήν που το αγόρασαν. Άλλωστε, κανείς δεν τους το απαγορεύει.

Πρόσφατα, ένα Cybertruck που δεν έχει διανύσει περισσότερα από 21 χιλιόμετρα ανέβηκε προς πώληση στην πλατφόρμα του οίκου δημοπρασιών Mecum. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που ανήκει στα Foundation Series, βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση λες και είναι του κουτιού.

Ενώ πολλά από τα πρώτα Cybertruck που είχαν πωληθεί είχαν πιάσει ακόμη και 250.000 δολάρια -τιμή σχεδόν διπλάσια από την εργοστασιακή- τελευταία παρατηρείται μία διόρθωση με τις τιμές να κυμαίνονται κάτω από τις 200 χιλιάδες.

Ακόμη και έτσι όμως αν ο πωλητής καταφέρει να πιάσει αυτή την τιμή θα έχει ένα σημαντικό κέρδος από την στιγμή που το αγόρασε πάνω κάτω 120.000 δολάρια.

Πάντως, παρά την προσπάθεια της Tesla να ελέγξει τις μεταπωλήσεις μέσω μιας ρήτρας 50.000 δολαρίων που ενσωματώνεται στη σύμβαση πώλησης και που προβλέπει την επαναγορά από την ίδια την εταιρία (σε αντίθετη περίπτωση ο ιδιοκτήτης μπορεί να το πουλήσει), φαίνεται πως κάτι τέτοιο έγινε μόνο για τα μάτια του κόσμου.