ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Opel: Η καμπάνια λανσαρίσματος του νέου Corsa

Opel: Η καμπάνια λανσαρίσματος του νέου Corsa

Η καμπάνια για το νέο Opel Corsa αποτυπώνει λεκτικά την έννοια της έκπληξης με το «OH!» μία έκφραση πασίγνωστη ανά τον κόσμο.

Υπό τη διεύθυνση του André Kemper, δημιουργήθηκε μία ενιαία καμπάνια με την κορυφαία διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends της Opel. Τα διαφημιστικά μηνύματα θα επικοινωνηθούν μέσα από την τηλεόραση, την έντυπη διαφήμιση, το διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης καθώς και τα καταστήματα των διανομέων.

«Η καμπάνια του νέου Corsa προσθέτει ένα νέο κεφάλαιο στο κίνημά μας με το σλόγκαν: Άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου» δήλωσε η Tina Müller, CMO Opel Group. «Το νέο Corsa αποδεικνύει πως μπορείς να δεις ένα μικρό αυτοκίνητο με άλλη ματιά».

Το νέο Opel Corsa αιφνιδιάζει σαν ένα μικρό αυτοκίνητο με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για premium τεχνολογίες όπως park assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος), collision alert (προειδοποίηση σύγκρουσης) ή lane departure warning (προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας), σύστημα Intellilink για άριστη συνδεσιμότητα, νέους αποδοτικούς κινητήρες ή συναισθηματική σχεδίαση – η αντίδραση στο νέο Corsa θα είναι πάντα ίδια: "OH!". Η διαφήμιση για το bestseller της μάρκας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε 30 αγορές μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα από τα τέλη Δεκεμβρίου με το σλόγκαν «Το νέο Corsa. The new OH!»

Η προκαταρκτική φάση στόχο έχει να εξάψει το ενδιαφέρον για το νέο Corsa, ενώ η φάση λανσαρίσματος παρουσιάζει επακριβώς τις εκπλήξεις που κρύβει το Corsa. Πέντε διαφορετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά διάρκειας 30 δευτερολέπτων που θα προβάλλονται σε κανάλια ευρείας τηλεοπτικής κάλυψης με τους πρεσβευτές της μάρκας Opel Nadja Uhl, Ken Duken, Jürgen Klopp και το νέο Opel Corsa αναμένεται να αιφνιδιάσουν το κοινό. Η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg, νέο μέλος στην ομάδα, χρησιμοποιεί τη γοητεία και το χιούμορ της για να δηλώσει την εκτίμησή της στα πλεονεκτήματα ενός θερμαινόμενου τιμονιού. Εκτός Γερμανίας, η Claudia Schiffer είναι και πάλι πρέσβειρα της Opel και του νέου Corsa.

Επιπλέον των παραδοσιακών καναλιών επικοινωνίας, και οι δύο φάσεις περιλαμβάνουν μία εκτενή παρουσία στο διαδίκτυο, για την οποία η Scholz & Friends δημιούργησε αποκλειστικά ιστοσελίδες σε κάθε χώρα 'TheNewOH.xx' (σύντομα διαθέσιμο και στην Ελλάδα). Το site περιγράφει τα χαρακτηριστικά του νέου Corsa και τους δίνει πνοή ζωής. Οι συναρπαστικές παραγωγές μπορεί να είναι από διαδραστικά κινούμενα σχέδια μέχρι εξατομικευμένα βιντεομηνύματα. Με αυτό τον τρόπο ψυχαγωγικό και σχετικό περιεχόμενο θα διατίθεται μέσω των βασικών καναλιών που χρησιμοποιεί το νεανικό κοινό και το οποίο δύσκολα προσεγγίζεται με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας.

«Το νέο Corsa είναι μία νέα έκπληξη από την Opel. Κατακτά όσους το οδηγούν, αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης τους στην πορεία» σχολίασε ο André Kemper, Διευθύνων Σύμβουλος της André GmbH. «Το μάρκετινγκ της Opel έχει επίσης αλλάξει την online προσέγγισή του. Χρησιμοποιούμε συνεχώς τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου για την καμπάνια 'OH!'. Αυτό μας επιτρέπει να επικοινωνούμε εκπληκτικές πληροφορίες με εξαιρετικό τρόπο και να χρησιμοποιούμε νέα μέσα για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου για τη μάρκα,» δήλωσε ο Percy Smend, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Scholz & Friends Group.

Η Opel δημιούργησε την καμπάνια σε στενή συνεργασία με κορυφαία ονόματα του χώρου της διαφήμισης. Ο André Kemper ήταν υπεύθυνος για την ιδέα και την υλοποίηση σε τηλεοπτικά και έντυπα μέσα. Τη διαχείριση του Project, την ψηφιακή παραγωγή και το λανσάρισμά του σε πάνω από 30 Ευρωπαϊκές αγορές ανέλαβε η Scholz & Friends. Η Carat ήταν υπεύθυνη του προγραμματισμού μέσων (media planning) και η MRM της διαδικτυακής υλοποίησης. Οι δραστηριότητες των Social media από τις Knallgrau και kpunktnull ολοκληρώνουν την καμπάνια «OH!».

  • Πελάτης: Adam Opel AG
  • Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Tina Müller
  • Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Μάρκετινγκ: Tobias Gubitz
  • Διευθυντής Παγκόσμιων Μέσων & Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Björn Osterndorff
  • Επικεφαλής Διαχείρισης Μάρκας: Tamás Bátor
  • Βοηθός Brand Manager Small / Mini: Katrin Hinz
  • Project Leader Προγραμματισμού Μέσων: Britta Weiser
  • Πρακτορείο: ANDRÉ
  • Διευθύνων Σύμβουλος: André Kemper
  • Δημιουργικό: Marcell Francke, Tim Belser, Erik Heitmann
  • Σύμβουλοι: Silke Schmitz, Amelie Harich
  • Πρακτορείο: Scholz & Friends Hamburg
  • Μέλος Εκτελεστικού Συμβουλίου: Percy Smend
  • Διευθύνων Σύμβουλος Δημιουργικού: Wolf Heumann
  • Διευθύνων Σύμβουλος: Christian Ringel
  • Δημιουργικό: Willy Kaussen, Oliver Grandt, Christian Fritsche, Dirk Ollmann, Yun-Jung Hwang, Beatriz Carosini, Frauke Müller, Julijus Rebic, Moritz
  • Hettwer, Holger Kohl
  • Σύμβουλοι: Maurits Van der Vegt, Meike Bösche-Scheuing, Jennifer Becker, Marc Prochnow
  • Στρατηγική: Steve Plesker
  • FFF: Mark Rota
  • Παραγωγή: Katja Czok
  • Art Buying: Kerstin Mende
  • Εξέλιξη: MRM // McCann
  • Social Media: Knallgrau, kpunktnull
  • Μέσα: Carat
  • Φωτογράφος: Olaf Hauschulz

Ρoή Ειδήσεων