ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

BMW Group: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2015

BMW Group: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2015

Το BMW Group συνέχισε να κινείται ανοδικά το πρώτο τρίμηνο του 2015, με τους όγκους πωλήσεων, τα έσοδα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων και τα κέρδη προ φόρων να καταρρίπτουν νέα ρεκόρ.

Τα έσοδα του Group αυξήθηκαν σημαντικά κατά 14,7% στα 20.917 εκατ. ευρώ (2014: 18.235 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) για το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 20,6% στα 2.521 εκατ. ευρώ (2014: 2.090 εκατ. ευρώ), χάρη στα ισχυρά αποτελέσματα από τους τομείς Αυτοκινήτων, Μοτοσικλετών και Χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Το περιθώριο EBIT για το Group ήταν 12,1% (2014: 11,5%). Τα Κέρδη Προ Φόρων (EBT) βελτιώθηκαν κατά 5,1% στα 2.269 εκατ. ευρώ (2014: 2.159 εκατ. ευρώ). Το καθαρό κέρδος ανήλθε στα 1.516 εκατ. ευρώ (2014: € 1.458 εκατ. ευρώ), 4,0% παραπάνω από το πρώτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς.

Ο Όγκος Πωλήσεων αυτοκινήτων του BMW Group σημείωσε άνοδο 8,1% στις 526.669 μονάδες (2014: 487.024 μονάδες), πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ τριμήνου. «Ξεκινήσαμε δυνατά το 2015», σχολίασε ο Norbert Reithofer, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG την Τετάρτη στο Μόναχο.

Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα αυξήθηκαν κατά 14,1% το πρώτο τρίμηνο στα 18.893 εκατ. ευρώ (2014: 16.559 εκατ. ευρώ) λόγω αυξημένου όγκου πωλήσεων και αλλαγών στις πάγιες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Το EBIT σημείωσε άνοδο 13,5% φτάνοντας στα 1.794 εκατ. ευρώ (2014:1.580 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT στον Αυτοκινητιστικό τομέα παρέμεινε σταθερό στο 9,5% επομένως βρίσκεται στο άνω μισό του εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Τα Κέρδη Προ Φόρων που ανέρχονται στα 1.634 εκατ. ευρώ (2014: 1.643 εκατ. ευρώ, -0,5%) ήταν σε παρόμοιο επίπεδο με της προηγούμενης χρονιάς. Τα κέρδη παρέμειναν χαμηλά λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως οι απώλειες αντικειμενικής αξίας που κατέγραψαν παράγωγα αγαθών.

Η μάρκα BMW πέτυχε επίσης νέα αύξηση όγκου πωλήσεων, με 451.576 μονάδες (2014: 428.259 μονάδες, +5,4%) κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Σε αυτό το αποτέλεσμα συνετέλεσαν πολλά μοντέλα όπως η BMW X5 και οι Σειρές 4, 5 και 6, κάθε μία από τις οποίες ήρθε πρώτη στην αντίστοιχη κατηγορία της.

Η BMW Σειρά 2 πέτυχε συνολικές πωλήσεις 27.930 μονάδων (2014: 2.608 μονάδες) το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου. Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 3 παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα, με 107.283 μονάδες (2014: 116.671 μονάδες, -8,0%) το διάστημα αυτό. Με την ένταξη μοντέλων Cabrio και Coupé τώρα στη BMW Σειρά 4, δεν επιτεύχθηκαν τα υψηλά επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς. Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 4 υπερδιπλασιάστηκαν το ίδιο διάστημα στις 36.545 μονάδες (2014: 17.709 μονάδες).

Τα διάφορα μοντέλα της οικογένειας BMW X παραμένουν πολύ δημοφιλή. Οι πωλήσεις πρώτου τριμήνου της BMW X4 ανήλθαν στις 13.925 μονάδες. Η BMW X5 πέτυχε άλμα 29,7% στον όγκο πωλήσεων φτάνοντας στις 40.242 μονάδες (2014: 31.025 μονάδες), ενώ η BMW X6 αύξησε τις πωλήσεις της κατά 4,7% στις 9.588 μονάδες (2014: 9.160 μονάδες). Η BMW i παραμένει σε τροχιά επιτυχίας, με συνολικές πωλήσεις 6.636 μονάδων (2014: 2.022 μονάδες, +228,2%) το πρώτο τρίμηνο.

Η MINI αύξησε τις παραδόσεις προς τους πελάτες της το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας όγκο πωλήσεων 74.312 μονάδων (2014: 57.868 μονάδες), άνοδος 28,4% από πέρσι. Οι πωλήσεις MINI (3θυρου και 5θυρου) υπερδιπλασιάστηκαν στις 47.922 μονάδες (2014: 17.860 μονάδες).

Στην υπερπολυτελή κατηγορία, η Rolls-Royce Motor Cars πέτυχε το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα πρώτη τριμήνου στην ιστορία της, με 781 παραδόσεις σε πελάτες (2014: 897 μονάδες, -12,9%), από τις οποίες οι 310 αφορούσαν την Rolls-Royce Ghost (2014: 305 μονάδες; +1,6%).

Σύμφωνα με τη στρατηγική ισορροπημένης κατανομής παγκόσμιων πωλήσεων, το BMW Group σημείωσε αύξηση όγκου πωλήσεων σε όλες τις σημαντικές περιοχές πωλήσεων.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις των τριών μαρκών αυτοκινήτου του Group αυξήθηκαν κατά 9,6% στις 234.849 μονάδες (2014: 214.210 μονάδες). Ο όγκος πωλήσεων ήταν 3,4% υψηλότερος στη Γερμανία, στις 64.610 μονάδες (2014: 62.502 μονάδες). Ο αριθμός οχημάτων που πουλήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά 15,1% στις 53.534 μονάδες (2014: 46.500 μονάδες).

Συνολικά 166.678 μονάδες (2014: 158.582 μονάδες, +5,1%) πουλήθηκαν στην Ασία, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Ηπειρωτικής Κίνας που αυξήθηκαν κατά 6,4% στις 115.078 μονάδες (2014: 108.143 μονάδες).

Στη Β. και Ν. Αμερική, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 9,9% στις 109.743 μονάδες (2014: 99.840 μονάδες), με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να σημειώνουν σημαντική αύξηση 12,6% στις 91.479 μονάδες (2014: 81.248 μονάδες).

Ο Τομέας Μοτοσικλετών συνέχισε τις καλές επιδόσεις του. Τα Έσοδα του Τομέα για το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 20,1% στα 567 εκατ. ευρώ (2014: 472 εκατ. ευρώ) χάρη στους καλούς όγκους πωλήσεων και σε ένα μίγμα μοντέλων υψηλής αξίας. Το EBIT αυξήθηκε κατά 79,7% στα 115 εκατ. ευρώ (2014: 64 εκατ. ευρώ), ενώ τα κέρδη προ φόρων βελτιώθηκαν κατά 81,0% στα 114 εκατ. ευρώ (2014: 63 εκατ. ευρώ). Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 9,2% στις 31.370 μονάδες (2014: 28.719 μονάδες). Τα κέρδη και οι όγκοι πωλήσεων που αναφέρθηκαν αντιπροσωπεύουν νέα ρεκόρ πρώτου τριμήνου. Η ανοδική τάση ενισχύθηκε περαιτέρω από τις νέες BMW R 1200 R, R 1200 RS, S 1000 RR, S 1000 XR και F 800 R, που βρίσκονται στις εκθέσεις των εμπόρων από το Μάρτιο.

Το ανθρώπινο δυναμικό αυξήθηκε κατά 5,5% συγκριτικά με το τέλος του πρώτου τριμήνου της περσινής χρονιάς. Συνολικά, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 117.554 εργαζομένων στο τέλος της περιόδου αναφοράς (31 Μαρτίου 2014: 111.378 εργαζόμενοι). Το BMW Group εξακολουθεί να στρατολογεί μηχανικούς και άλλους εξειδικευμένους εργάτες, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για οχήματα του BMW Group, να προωθήσει τις καινοτομίες και να εξελίξει νέες τεχνολογίες.

Σχετικές ειδήσεις