ΕΛΛΑΔΑ

«Καμπανάκι» κινδύνου από σταθμάρχη Θεσσαλονίκης: Απαρχαιωμένα συστήματα και άθλιες συνθήκες εργασίας

«Καμπανάκι» κινδύνου από σταθμάρχη Θεσσαλονίκης: Απαρχαιωμένα συστήματα και άθλιες συνθήκες εργασίας

Σος εκπέμπει ο σταθμάρχης Θεσσαλονίκης, Παύλος Πετσάβας  - Καταγγέλλει απαρχαιωμένα συστήματα και άθλιες συνθήκες εργασίας 

Μέσα σε άθλιες συνθήκες εργασίας και με συστήματα απαρχαιωμένα που υπολειτουργούν εργάζονται οι υπάλληλοι στον σταθμό ΤΧ1 στη Θεσσαλονίκη.

Ο Παύλος Πετσάβας, σταθμάρχης Θεσσαλονίκης καταγγέλλει στο politic.gr ότι μέσα στο παλαιωμένο κτίριο όπου γίνεται ο έλεγχος διέλευσης των τρένων υπάρχουν ποντίκια.

Σοκ προκαλεί ότι μέσα στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας υπάρχει ποντικοφάρμακο καθώς έχουν εισέλθει μέσα σε αυτόν και καταστρέφουν τα καλώδια.

Ο σταθμάρχης Θεσσαλονίκης επισήμανε μάλιστα πως δεν λειτουργεί τίποτα σωστά, ούτε καν η φωτοσήμανση. Έχουν γίνει άπειρες αναφορές για τα προβλήματα που έχει το δίκτυο στη συγκεκριμένη περιοχή, χωρίς όμως να έχει γίνει κάποια κίνηση για τη διόρθωση αυτού.

Έκκληση για τρεις παρεμβάσεις στο σταθμαρχείο Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με τον κ. Πετσάβα και τα όσα καταγγέλλει, θα πρέπει άμεσα να φτιαχτεί η φωτοσήμανση και να δοθεί σε λειτουργία το σύστημα ασφαλείας ATCS για να υπάρξει το επιθυμητό επίπεδο ασφαλείας.

Επιπλέον είναι σημαντικό να πραγματοποιηθεί σωστή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού, ώστε να διαχειριστεί αυτά τα εργαλεία.

Τέλος ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι σταθμάρχες παρά την πείρα τους, όπως ο κ. Πετσάβας που είναι πέντε χρόνια στα συστήματα, υπάρχουν φορές που δεν μπορεί να διαχειριστεί την πίεση και το άγχος που δημιουργείται από την διαχείριση των συστημάτων αυτών.

Ο σταθμάρχης εξηγεί ότι εν έτει 2023 όλα σήμερα λειτουργούν χειροκίνητα και κανονιστικά δηλαδή με τους κανονισμούς που ίσχυαν πριν από 30 και 40 χρόνια. Τι κι αν δίνεται εντολή από το ηλεκτρονικό σύστημα, δεν είναι σαφές αν έχει πραγματοποιηθεί ή όχι και εκ του αποτελέσματος απαιτείται η παρουσία ανθρώπου που θα πρέπει να διενεργήσει την εντολή αυτή χειροκίνητα.

Τέλος ο κ. Πετσάβας σημειώνει πως ο συγκεκριμένος σταθμός είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός κόμβος γιατί ενώνονται οι γραμμές Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη καθώς και η γραμμή με κατεύθυνση την Αθήνα και την Φλώρινα.