«Αναδύθηκε» νέο νησί
Νησί δημιουργήθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, στα δυτικά των ακτών της Υεμένης, μετά από μια ηφαιστειακή έκρηξη.
Συγκεκριμένα, η Nasa έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες, στις οποίες διακρίνεται μια τολύπη άσπρου καπνού κοντά στο αρχιπέλαγος των νησιών Ζουμπάιρ, στην Ερυθρά Θάλασσα.
Διαβάστε περισσότερα στην Prionokordela.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή