«Λέγε με Ούρσουλα»: Η «ζεστή» προεκλογική καμπάνια της φον ντερ Λάιεν και οι καρδούλες αλά... Ζωή
Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν έχει θέσει υποψηφιότητα για μία νέα θητεία στην θέση του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Για να πετύχει τον στόχο της, κάνει μία διαφορετική καμπάνια γιατί θέλει να επικοινωνήσει μια άλλη εικόνα. Πιο προσωπική, πιο ζεστή, πιο οικεία για τον ψηφοφόρο.
Το Politico γράφει για την επιχειρούμενη μεταμόρφωση της Ούρσουλας φον ντερ Λάιεν, ότι έχει ήδη νέα ιστοσελίδα, για την προεκλογική της καμπάνια, σε φωτεινές αποχρώσεις, μαζί με ένα νέο λογότυπο -έναν κύκλο από χρυσά αστέρια που παραπέμπει στη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης- και ένα νέο σλόγκαν με το μικρό της όνομα: «Ούρσουλα 2024».
Ο επικεφαλής της καμπάνιας της και ο άνθρωπος πίσω από το rebranding (που το ξαναθυμηθήκαμε πρόσφατα με αφορμή το φυλλάδιο που διάβαζε ο Αλέξης Τσίπρας στο αεροπλάνο για Παρίσι) είναι ο Αλεξάντερ Γουίντερσταϊν.
«Ο κόσμος τη γνωρίζει ως πρόεδρο της Επιτροπής. Αυτό που οι άνθρωποι μπορεί να γνωρίζουν λιγότερο είναι ποια είναι στην πραγματικότητα ως άτομο… Ποια είναι η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν;»
Η Φον ντερ Λάιεν υπογράφει χειρόγραφα στον ιστότοπο της εκστρατείας της, δηλώνει ότι «ως μητέρα επτά παιδιών, θέλω τα παιδιά των παιδιών μου να μεγαλώσουν σε μια ασφαλή, ευημερούσα Ευρώπη» και φωτογραφίζεται σχηματίζοντας... καρδούλες, θυμίζοντας έντονα την προεκλογική καμπάνια της Ζωής Κωνσταντοπούλου στα καθ' ημάς.
Κι όμως, η νέα εικόνα της Φον ντερ Λάιεν δεν είναι και τελείως ξένη για την ίδια καθώς είναι γιατρός και μητέρα.
«Δεν πρόκειται για προεδρική εκστρατεία αμερικανικού τύπου», είπε ένας εκπρόσωπος της εκστρατείας της. «Για παράδειγμα, δεν θα δείτε την οικογένειά της», διευκρίνισε. Σε κάθε περίπτωση, η «Ούρσουλα» έχει πλέον λίγες εβδομάδες για να κάνει τη μεταμόρφωση πράξη.