MEDIA

Survivor 2024: Οι τηλεοπτικοί αντίπαλοι που θα δυσκολέψουν τη «ζωή» του

Survivor 2024: Οι τηλεοπτικοί αντίπαλοι που θα δυσκολέψουν τη «ζωή» του

Το Survivor έρχεται με φόρα στη συχνότητα του ΣΚΑΪ, όμως θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό

Ετοιμάζεται να βγει στον αέρα το δεύτερο μισό της σεζόν, στον ΣΚΑΪ, και ήδη σχολιάζεται όπως κάθε χρόνο άλλωστε. Το πιο δυνατό χαρτί του Φαλήρου, το «Survivor», θα κάνει πρεμιέρα στα τέλη του 2023 ή στις αρχές του 2024 και στόχος των στελεχών και του Ατζούν Ιλιτζαλί είναι να σαρώσει στους πίνακες τηλεθέασης φέρνοντας πίσω… τους χαμένους τηλεθεατές της prime time.

Η μάχη του, όμως, δεν θα είναι εύκολη υπόθεση καθώς ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Το «Survivor» θα προβάλλεται στις 22.00 (σε περίπτωση που οι «Πανθέοι» παραμείνουν στη θέση τους) και θα πρέπει να κονταροχτυπηθεί με σειρές που ήδη έχουν κερδίσει το κοινό. Ο «Σασμός» του ALPHA, «Η Γη της Ελιάς» του MEGA, «Η Μάγισσα» του ΑΝΤ1, θα βρίσκονται απέναντι από το ριάλιτι επιβίωσης για λίγη ώρα ωστόσο θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε αν το πιστό κοινό της μυθοπλασίας θα κάνει ζάπινγκ για να συντονίζεται στην έναρξη του ριάλιτι.

Μεγάλος αντίπαλος του «Survivor» θα είναι το «Ναυάγιο» του MEGA. Η σειρά, που ξεκινά στις 22.50 και σημειώνει υψηλά ποσοστά, θα προσπαθεί να διατηρήσει τα νούμερά της βάζοντας ένα μεγάλο εμπόδιο στο πρότζεκτ του ΣΚΑΪ.

Ένας ακόμη ισχυρός παίκτης στην prime time του β’ μισού της σεζόν θα είναι το «MasterChef» του STAR. Ο διαγωνισμός μαγειρικής επιστρέφει τον Ιανουάριο του 2024 με την dream team των κριτών -Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά, Λεωνίδα Κουτσόπουλο- για να καθηλώσει το κοινό με τις μονομαχίες του στην κουζίνα. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, οι νέοι και «πιπεράτοι» κανόνες θα κάνουν τη διαφορά και αναμένουμε να δούμε πώς θα υποδεχτεί το κοινό τον νέο κύκλο.

Να σημειωθεί ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο προγραμματισμός για το δεύτερο μισό, οπότε οι εκπλήξεις και οι ανταγωνιστές μπορεί να είναι περισσότεροι. Το μόνο βέβαιο είναι ότι όλοι θα παλέψουν για την κορυφή και για την «τιμή» της τηλεθέασης.